Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket är det värt?


Ämnesstartare

Har ett liggande Zelda: Ocarina of Time (N64) här hemma. Det har ingen kartong eller så kvar men det är testat 3-4 gånger och har inga defekter eller så. Toppskick.

Hur mycket skulle jag kunna få för det? Tack på förhand. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

blir jävligt imponerad om du får över 25 spänn för det, seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

blir jävligt imponerad om du får över 25 spänn för det, seriöst.

Är det verkligen värt så lite? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tapto:

Är det verkligen värt så lite? [chocked]

Ja, såldes i mångmiljonexempler, och i synnerhet utan låda är det inte värt ett jota.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ge dig en tia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror väl lite vem du säljer det till. men ah, man ser ganska många såna till salu nu för tiden.


   
SvaraCitera

Det är inte värt nånting. Återkom när du skaffat The Legend of Zelda till NES, guldkassett med fungerande batteriminne inkl. låda, så kanske du kan få nån tusenlapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är verkligen inget sällsynt spel och iom att du inte har förpackningen kvar, blir det värt mindre än så.

Säljer du det tillsammans med ett fungerande N64 så kan du nog få en slant för spelet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tapto:

Hur mycket skulle jag kunna få för det? Tack på förhand.

Budolicious:

Ja, såldes i mångmiljonexempler, och i synnerhet utan låda är det inte värt ett jota.

skulle köpa mario kart 64 på tradera, priset gick upp i 300kr. N64 spel är fan dyrt, kollar man på nätet från spelsidor som säljer gamla n64spel ligger priset typ där också

hur som helst lyckades jag köpa mariokart på annat håll på paketpris så mariokart i sig kostade bara 150.

hur som helst har det kanske inte så stort samlar värde än, men efterfrågan är fortfarande stor då folk har kvar sina gamla konsoller och fiskar då och då upp dem ur källaren och vill ha spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hitta en knapp från ett nintendo64. Vad är den värd?


   
SvaraCitera