Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket alkohol...


Ämnesstartare

Hur mycket alkohol kan ni dricka?

Jag vet att det är väldigt individuellt och det är många faktorer som spelar roll in i det hela men tänkte höra med er i alla fall. Själv tål jag nästan ingenting, vilket har både sina för- och nackdelar.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag kan dricka lagom mycket
Dold text: Och med lagom menar jag 3 öl plus nått glas äcklig, vidrig och hemsk tonårsblandning.
men jag dricker helst inget alls för jag är minderårig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starköl, normalt sex - sju pint sen börjar det bli onyktert


   
SvaraCitera

Jag är väldigt lättpåverkad.
Vilket är ganska ekonomiskt.
Fast det är inte är så kul om man inte vill bli onykter och bara dricker lite vin eller ngt på typ släktmiddag. (menar då att jag ej blir full men påverkad, alltså lite lullig)


   
SvaraCitera

8 st starkbärs på 1 timme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är lättpåverkad, räcker med ett par shots eller ett par öl så är jag igång = billiga fyllor
ibland tror jag dock att jag kan dricka lika mycket som killarna [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Fast det är inte är så kul om man inte vill bli onykter och bara dricker lite vin eller ngt på typ släktmiddag. (menar då att jag ej blir full men påverkad, alltså lite lullig

Jo jag vet vad du menar, kan bli lite jobbigt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lättpåverkad.
Tre öl och jag är glad hela kvällen. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag börjar känna mig onykter efter en folköl


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Jag börjar känna mig onykter efter en folköl

Manligt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Lättpåverkad.
Tre öl och jag är glad hela kvällen. [blush]

enhimmelskdrog:

är lättpåverkad

Liebestraum:

Jag börjar känna mig onykter efter en folköl

Skönt att läsa att det inte bara är jag som är lättpåverkad. Det är nästan ingen i min umgängeskrets som är, så jag vet inte hur många gånger de har retat mig för det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grönkaktus:

Skönt att läsa att det inte bara är jag som är lättpåverkad. Det är nästan ingen i min umgängeskrets som är, så jag vet inte hur många gånger de har retat mig för det

Har funnit det möjligt att gömma sig från retandet genom att helt enkelt dricka mycket långsamt. Då blir man full samtidigt som de andra och då verkar det som att man druckit lika mycket som de har. [cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Har funnit det möjligt att gömma sig från retandet genom att helt enkelt dricka mycket långsamt. Då blir man full samtidigt som de andra och då verkar det som att man druckit lika mycket som de har.[cute][blush]

Jo det är ju ganska smart [y] Har väl gjort så någon gång också, men många vet det ju redan om det ändå [n][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tål mycket, i alla fall i förhållande till att jag är tjej och ganska liten. Så jag är mycket mer svårpåverkad än de i min umgängeskrets. Om jag blandar fler än två alkoholsorter slår det dock rätt snabbt.

Det suger ganska mycket, för jag är i dyr i drift. [sad]


   
SvaraCitera
detour

dricker ej jag är redig


   
SvaraCitera