Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket alkohol...


Ämnesstartare

Beror på hur mycket jag har ätit och så innan, men normalt 6-7 öl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är lättpåverkad, räcker med ett par shots eller ett par öl så är jag igång = billiga fyllor

haha, läste: lättpåverkad, tänkte åh bra en som är som jag då. men nu vågar jag inte ens erkänna hur pinsamt lite som gör mig full om du anser att du är lättpåverkad pga den där mängden [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tål nog ganska mycket alkohol innan jag blir full. Sist blev det 5 cider och en del vin innan jag blev lite mer än lullig. Fast jag tycker att det varierar lite. Man tål ju t ex mer om man ätit innan osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imavole:

men nu vågar jag inte ens erkänna hur pinsamt lite som gör mig full om du anser att du är lättpåverkad pga den där mängden

alltså jag blir ju lullig efter typ en öl [crazy] men full blir jag inte förrän efter två eller tre beroende på hur snabbt jag dricker osv[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några öl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alldeles för jävla mycket för att det ska vara ekonomiskt.


   
SvaraCitera

Typ en och halv liter vin innan jag däckar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imavole:

enhimmelskdrog: är lättpåverkad, räcker med ett par shots eller ett par öl så är jag igång = billiga fyllor

haha, läste: lättpåverkad, tänkte åh bra en som är som jag då. men nu vågar jag inte ens erkänna hur pinsamt lite som gör mig full om du anser att du är lättpåverkad pga den där mängden [cry]

Men du, jag läste nog inte allt hon hade skrivit. Läste bara lättpåverkad inte av hur mycket. Jag kan säga att jag skulle nog vara död om jag fick i mig den mängden, typ [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En hel del.


   
SvaraCitera

Jag tål fan ingenting, pinsamt ju [sad]


   
SvaraCitera
KSENIA

1 flaska sprit under 1 kväll
sen KÖR JAG SOM FAN KOM IGEN GRABBAr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

sen KÖR JAG SOM FAN KOM IGEN GRABBAr

NÄMEN TJAAA VAAAA WÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar bli vild, slampig, elak, klängig, bitchig o.s.v efter en halv alkoholfri cider[blush]


   
SvaraCitera
KSENIA

passaro:

NÄMEN TJAAA VAAAA WÖÖÖÖ

TJENA SKA DU MED ELLER


   
SvaraCitera