Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket böcker har du?


Smilen
Ämnesstartare

Hur många böcker har du? Har du läst många av dem?


   
Citera
Ämnesetiketter

Bruh typ 10, inte läst ut en enda


   
SvaraCitera

Uj hehe ja jag har en hel del böcker  kan jag säga xD och yes jag har läst ut alla (flera gånger till och med)

Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag har faktiskt kvar alla mina gamla barn- och ungdomsböcker. Och självklart har jag läst dom mängder med gånger. 

Fick även ett par flyttlådor fulla av "deckare- och spänningsböcker" av en släkting när han flyttade från landet till sveriges huvudstad för något år sedan. Och dom här böckerna ligger faktiskt fortfarande kvar i flyttlådorna i brist på bra bokhyllor. Får väl investera i en eller ett par Billy-bokhyllor från IKEA framöver.   Cool


   
SvaraCitera

Jag har en del böcker, egentligen inga massvis med böcker. Jag har väl 25-35 böcker eller nått, har dock bara läst ut typ 3 av dem. Sen har jag läst lite andra böcker på landet och då kanske jag har läst 7 böcker, sen är det en del som jag påbörjat att läsa men inte läst klart. Tyvärr läser jag för lite böcker men det blir inte av riktigt när det finns andra, roligare saker att göra.


   
SvaraCitera

Ingen aning Tardig

De ligger och dräller i högar lite här och var. Dock inte för att jag läser dem, utan för att jag inte har plats i källaren.

När jag faktiskt känner för att läsa något brukar det vara specifika böcker, som jag ser till att få tag på online.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Skulle ni vilja läsa mycket mera?


   
SvaraCitera

Ja, asså jag läser redan mycket ^^ Skeptisk (men även lyssnar en hel del gratis via en sida)

Och mer läsande kommer det att bli när jullovet kommerHjärtaTumme upp


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Little-Traci:
Ja, asså jag läser redan mycket ^^ Skeptisk (men även lyssnar en hel del gratis via en sida)

Och mer läsande kommer det att bli när jullovet kommerHjärtaTumme upp

Vad läser du? 


   
SvaraCitera

Hur:

Vad läser du? 

Just nu läser jag en bok av E. L. James


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag tror jag har över 200 böcker, allt ifrån fakta till litteratur. Deckare har jag med. 

Läser ni alla böcker ni köper?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Little-Traci:
Uj hehe ja jag har en hel del böcker  kan jag säga xD och yes jag har läst ut alla (flera gånger till och med)

Tumme upp

Vilka böcker  är du mest nöjd med?


   
SvaraCitera

Smilen:

Vilka böcker  är du mest nöjd med?

Hm, oj en hel del men återkommer med det svaret inom kort xD


   
SvaraCitera
Haien

Typ 10, läst majoriteten


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Svårt att uppskatta.
Runt 15 per hyllplan. Cirka 8 hyllplan. Så kanske runt 120?
Och en del kurslitteratur. 
Läst kanske 2/3 Ledsen


   
SvaraCitera