Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket dricker ni?


Ämnesstartare

Själv blir det väll en 5-7. 6or på en utekväll och några starköl alltså det är utspritt då halsar inte allt direkt xd. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Dricker sällan


   
SvaraCitera

Dricker aldrig


   
SvaraCitera

Audi : Själv blir det väll en 5-7. 6or på en utekväll och några starköl alltså det är utspritt då halsar inte allt direkt xd.

Det finns tillfällen att dricka champagne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 gång i månaden. Knappt ens det på senaste tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

champuss:

Det finns tillfällen att dricka champagne

Enda gången jag dricker det är på nyår 


   
SvaraCitera

Kommer man ihåg har man druckit för lite 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Kommer man ihåg har man druckit för lite 😉

Bra poäng 


   
SvaraCitera

självklart dricker man öl varje dag men lite starkare grejor sparar man till galej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lel noobs


   
SvaraCitera

Dricker mer sällan nu. Drack mycket förr och blandade mycket. 7st  5.0:or och kvällen var nice. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom jag jobbar fulltid och dessutom har eget hus på landet med trädgård osv så ingår inte alkohol i mitt liv. Mår följaktligen SUPERBRA.  Glad  Tumme upp  Mycket glad


   
SvaraCitera

30 ml/kg kroppsvikt är en bra riktlinje för ditt vätskebehov per dag. Vatten innehåller inga kalorier i sig men ger näring och räknas därför som ett näringsämne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AxxALxd: 30 ml/kg kroppsvikt är en bra riktlinje för ditt vätskebehov per dag. Vatten innehåller inga kalorier i sig men ger näring och räknas därför som ett näringsämne.

Jag tror att TS enbart syftade på alkoholintag. Men visst är det bättre att dricka vatten än alkohol.  Tumme upp ... Glatt skålande


   
SvaraCitera
Relg
 Relg

Aldrig gå och träna hahaha


   
SvaraCitera