Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket dricker ni under en kväll för att bli lagom full?


Paranormal_Cannabis:

ungefär 10st 7,3:or för att jag ska bli lagomt rund under foten[bigcheers]

övat mycket? [rolleyes] alkoholmässigt motsvarar det en vodkaflaska och 2 shots till.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

alkoholmässigt motsvarar det en vodkaflaska och 2 shots till.

är inte vodkaflaskor på 75 cl?

ärligt nyfiken, drygar inte.


   
SvaraCitera

750 ml vin


   
SvaraCitera

Shiiet PC.
Är du lång och stor?

Paranormal_Cannabis:

rund


   
SvaraCitera

Brukar bli full på mammas nybakade bullar[cute]


   
SvaraCitera

Beror på vad jag tycker känns som lagom fylla. Ibland känns två öl lagom och ibland känns mer än två öl lagom.[smile]


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

är inte vodkaflaskor på 75 cl?

ärligt nyfiken, drygar inte.

det är dom! omräknat till vodka så blir det (7,3 * 50) / 40 = 9,125 cl * 10 = 91,25 cl. Så det blev visst en vodka + 4 shots

edit: och det har jag svårt att tänka mig om du inte är helt jävla enorm [bigsmile]

edit2: nej fel, dom är 70 cl. så en flaska + 5 shots


   
SvaraCitera

Pickaboo:

övat mycket? [rolleyes] alkoholmässigt motsvarar det en vodkaflaska och 2 shots till.

nu tål jag rätt mycket,har väll byggt upp en någorlunda resistens mot alkohol[crazy]kan det verkligen stämma[tard] motsvarar det verkligen så mycket?[shake]


   
SvaraCitera

tre elk räcker bra


   
SvaraCitera

krasch:

Är du lång och stor?

är ganska stor men inte överdrivet enorm[cute]


   
SvaraCitera

Beror lite på. Hade knappt sovit eller ätit på ungefär ett dygn för att sedan dricka lite på kvällen - krävdes ej så mycket.

Brukar annars inte dricka för att bli lagom full, bara lagom lycklig. Så vet inte hur mycket som behövs egentligen [cute]


   
SvaraCitera

men sen så är väll min definition av lagom fylla ganska skev, vill ha mycket,tål mycket så är det med det mesta inte bara med alkohol[crazy]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

motsvarar det verkligen så mycket?[shake]

jaa, men jag antar att en shot går snabbare in i systemet än om man tar en öl med lika mycket sprit i.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

aa, men jag antar att en shot går snabbare in i systemet än om man tar en öl med lika mycket sprit i.

aa är så, öl går långsammare ut i systemet, om jag skulle dricka samma mängd i ren sprit skulle det bli annorlunda [crazy] körde alltid på en 70s som jag blandade ut med energidryck förr, effektivt[party] dock lite för effektivt, så dricker mest öl numera[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ungefär 10st 7,3:or för att jag ska bli lagomt rund under foten

det var inte lite 😮


   
SvaraCitera