Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket får alla här i månadspeng/veckopeng


moone

800kr i månaden. 


   
SvaraCitera
SagaF

Jag har 50kr i månaden och är 13 år


   
SvaraCitera

Typ inget jag tjänar ihop det jag vill ha själv och mindre utgifter kan jag få betald om jag ber lite snällt 02a


   
SvaraCitera

03:a, får 200 men måste hjälpa till hemma med typ tvätt/städa/mat


   
SvaraCitera
Aihs
 Aihs

Får kring 800 i månaden, 14 snart 15 år. Men då betalar mamma ridlektioner för 1200 i månaden ungefär(2 st ridlektioner på ridskola i veckan samt 1 dressyrträning i veckan MD privat häst) samt om ja behöver nya skor ellet så.


   
SvaraCitera

uniquegirl03:
03:a, får 200 men måste hjälpa till hemma med typ tvätt/städa/mat

200kr i månadspeng eller veckopeng?


   
SvaraCitera

16 år - 800 kr - resten av studiebidraget sparas i en fond


   
SvaraCitera

är 00a och får 500kr i månads peng men fick 600kr varje månad innan men inte längre råkade göra sönder en sak här hemma så farsan har börjat dra av 100kr i månaden men jag får ändå pengar på andra sätt och ibland när jag ber om extra får jag av min farsa och det funkar bra och dessutom får jag 1055kr i månaden när jag praktiserar


   
SvaraCitera
Aznee

Är 14 år får 200 kr i månaden.


   
SvaraCitera
Aznee

Är 14 år får 200 kr i månaden


   
SvaraCitera

Är 16 och går i gymnasiet, får varken CSN eller månadspeng. Men har jobb på en grill sedan jag var 14 så drar ändå in några tusenlappar i månaden


   
SvaraCitera

2250 kroner som månadspeng Rodnar


   
SvaraCitera

Jag får barnbidraget + att jag jobbar så då får ca 800kr i månaden för det också så ungefär 1800kr. Sen betalar jag delar av min telefon och alla kläder och skor själv om det inte typ är vinterkängor eller vinterjackor för dom kan va rätt så dyra. Betalar även gymkort själv. Är 14 år (03a) 🙂


   
SvaraCitera

Är 16 (01) och får studiebidraget (1050kr) själv. Innan dess fick jag dock inget ''fast'' så att säga, men tyckte mamma och pappa att jag skötte mig bra och hjälpte till mycket så kanske jag kunde få nån hundring nån gång i halvåret. Brukade dock få handla på barnbidraget som vi ha på ett eget kort.


   
SvaraCitera
opega

Får studiebidraget + 900 spänn av skolan.


   
SvaraCitera