Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket får alla här i månadspeng/veckopeng


Skåneärbäst:
17 så det är inte lite pengar för mig 🙂

Hur får du studentjobb


   
SvaraCitera

London1400:

Hur får du studentjobb

arbetar för Willys där jag bor och fick jobbet igenom att ansöka i deras hemsida blev kallad på intervju men fick inte höra något på ungefär 2 månader sen ringade jag och fråga då sa dem att jag fick arbetet och jag skulle börja på måndagen nästa vecka och där har jag varit fast sen dess 


   
SvaraCitera

London1400:

Hur får du studentjobb

en viktig grej du måste vara 16 år och ha gått ut grundskolan


   
SvaraCitera

Får hela studiebidraget 


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

en viktig grej du måste vara 16 år och ha gått ut grundskolan

Är det nice jobb? Vad gör du? Arbetstider och så, timlön? Jag e 17 i första ring


   
SvaraCitera

London1400:

Är det nice jobb? Vad gör du? Arbetstider och så, timlön? Jag e 17 i första ring

det är ett rolig jobb träffar nya personer snälla kollegor jag tar fram varor och jobbar i kassan  ja arbetstiderna är helt ok jobbar från 16-20 och från 14-20 och liknande timlönen är runt 80-150kjr för mig då


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

det är ett rolig jobb träffar nya personer snälla kollegor jag tar fram varor och jobbar i kassan  ja arbetstiderna är helt ok jobbar från 16-20 och från 14-20 och liknande timlönen är runt 80-150kjr för mig då

Fan va nice sökte du hos alla mataffäter? Ska lätt göra samma


   
SvaraCitera

London1400:

Fan va nice sökte du hos alla mataffäter? Ska lätt göra samma

japp som hade 16 års gräns och sökte på burger king max och mcdonalds fick jobb på willys burger king och max men tog willys för där får man mest betalt


   
SvaraCitera

Anton_pj:
Själv är jag 13 (04) och jag får 200kr i månaden. 

Är 15, 02:a och får 200 på kortet, 100 på ett av mina konton o 200 på ett konto jag inte har tillgång till utan mammas tillstånd (lite lamt men ändå)


   
SvaraCitera

Jag får 40 kr/vecka


   
SvaraCitera

Jag får minst 35kr i veckan oftast 135 kr brukar det bli typ


   
SvaraCitera

50kr i veckan får jag


   
SvaraCitera

Fridan005:
50kr i veckan får jag

du fick mer i veckopeng än vad jag fick när jag 12


   
SvaraCitera

Får mitt studiebidrag 🙂 


   
SvaraCitera

jag får inte pengar längre fan


   
SvaraCitera