Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket koffein får du i dig per dag?


klämmer i mig en monster eller en kopp kaffe ibland men oftast ingenting. märker ingen effekt alls.


   
SvaraCitera

jag dricker mitt kaffe på 1 speciellt sätt men får i mig mellan 1 och 4 msk pulverkaffe per dag ungefär


   
SvaraCitera

Läste kokain först, hade varit en mer intressant tråd (även om ingen hade skrivit).

Dricker iaf inte kaffe så ofta. När jag gör det dricker jag säkert en liter. Är fan värre comedown än amfetamin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen: Läste kokain först, hade varit en mer intressant tråd (även om ingen hade skrivit).

En kopp kokain om dagen håller inte polisen borta Glad


   
SvaraCitera

4-5 koppar kaffe om dagen, har aldrig haft någon effekt på min vardag sen jag började dricka det aktivt när jag var 14


   
SvaraCitera

Jag brukar ta ett koffeinpiller (200mg) om jag känner för det, främst innan träning. Dricker ej kaffe, tycker det smakar svett.


   
SvaraCitera

Dricker nog mellan 3-8 koppar om dan. Mer då jag jobbar, mindre när jag är ledig.


   
SvaraCitera

Under skoltiden kunde jag dricka kanske tio koppar på en dag (räknande ut att jag la ut 2-3 tusen på kaffe varje år) men till slut skar jag ner, nu ligger jag på kanske två-tre koppar, som en vanlig jävla sosse.


   
SvaraCitera

kaffe är en äcklig gubbdryck 


   
SvaraCitera

Inget.


   
SvaraCitera

Under tentaplugg eller tillfällen då jag inte kunna sova innan skift, kan det bli en 4-5 burkar redbull ~400mg koffein. Det är sällsynt, men ibland kan det slinka ner en kopp kaffe eller två med.

Blir pigg, ibland orolig och darrig, beror på hur fort man häller i sig, vad man ätit och druckit innan och givetvis hur trött man är.


   
SvaraCitera

Jag brukar undvika koffein i möjligaste mån, precis som med allt onödigt fett och socker. Ibland brukar jag ta en PWO innan träning för att piggna upp. T.e.x om man slitit hårt på jobbet, sovit dåligt eller något sånt. Den innehåller 200 mg koffein.


   
SvaraCitera
Paseo

3-4 koppar om jag är i skolan o det hjälper mig mycket att få energi såpass så att jag inte ba drar hem
när jag är hemma 1-2 mmmm


   
SvaraCitera

7 och mer koppar per dag. Har kaffeautomat på jobbet. Vet dock ej hur mycket koffein det är i skiten.  Känns svagt.  Starkt, jävla cpsvart kaffe ska det vara. Teskeden ska kunna stå upp. så svart ska det vara 


   
SvaraCitera

idag har jag svalt ungefär tio koffeintabletter, så ungefär tio koppar. fast det har ej samma effekt på mig längre, så ungefär fyra.

fyra är mitt slutgiltiga svar.


   
SvaraCitera