Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket meritpoäng har/hade ni i 6an-9an?


Ämnesstartare

Jag har 295 meritpoäng från 9an om ni vill veta,hur mycket har/hade ni? 


   
Citera
Ämnesetiketter

6an: 300 
7an: 150
8an: ?
9an: 185 (just nu)


   
SvaraCitera

180 typ 🙂


   
SvaraCitera

Vet inte exakt men vi säger 100


   
SvaraCitera

Vad vet väl jag. Emellan 0-340 någonstans.


   
SvaraCitera

Kommer inte ihåg ;P


   
SvaraCitera

285, men hade jag fått göra om hade jag lagt mer tid på annat och mindre tid på plugg. Behövde inte i närheten av de betyg jag hade för att komma in på gymnasiet, och när man väl har börjat på gymnasiet bryr sig ingen om grundskolebetygen längre.
Dessutom var det mycket fokus på saker som jag visste att jag inte hade någon användning för ändå.


   
SvaraCitera

315 höstterminen i nian. Får se vad det blir nu till våren. 


   
SvaraCitera

275,5, om man inte räknar musikestet tillägget man får beroende på hur bra man spelar på färdighetsprovet och hur mycket poäng man får på teoriprovet. Då hade jag 505.


   
SvaraCitera

Hur kan folk ha så höga merit poäng? o.o Lägger dock ingen tid på mina betyg men har 232,5 i merit. Orkar inte lägga tid pga mitt mående som plågat mig sedan 3an 🙂


   
SvaraCitera

hade 282.5 pluggade aldrig och lämnade in allt 3 månader sent du ska väl ändå gå lallar linje så värför bryr du dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glowing:
hade 282.5 pluggade aldrig och lämnade in allt 3 månader sent du ska väl ändå gå lallar linje så värför bryr du dig

Är Ekonomi lallar linje?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glowing:
hade 282.5 pluggade aldrig och lämnade in allt 3 månader sent du ska väl ändå gå lallar linje så värför bryr du dig

Hur kunde du ha 282.5 när du aldrig pluggade och lämnade uppgifter sent? Då fick du säkert snällbetyg!


   
SvaraCitera

Skolsatsaren:

Hur kunde du ha 282.5 när du aldrig pluggade och lämnade uppgifter sent? Då fick du säkert snällbetyg!

... ja för lärarna bedömmer verkligen när man lämnade in saker? och ja dom flesta som går ekonomi tar inte skolan seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glowing:

... ja för lärarna bedömmer verkligen när man lämnade in saker? och ja dom flesta som går ekonomi tar inte skolan seriöst

Men jag tar skolan seriöst så jag skiter i de andra


   
SvaraCitera