Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket påverkar reklamer ditt köp? (American Apparel strikes again)


Gick in på deras hemsida nu och det kan nästan klassas som porr. Jisses Tardig Finns ju en bild på en kvinna där man ser både könshår och bröst .. haha alltså jag är mållös 


   
SvaraCitera

Ska kvinnor alltså lockas av lättklädda kvinnor i sexiga poser? Låter konstigt.


   
SvaraCitera
Kudhos
Ämnesstartare

Lundini:
Gick in på deras hemsida nu och det kan nästan klassas som porr. Jisses Tardig Finns ju en bild på en kvinna där man ser både könshår och bröst .. haha alltså jag är mållös 

Ja alltså ibland är det svårt att veta om det är kläder som säljs eller inte.


   
SvaraCitera
Kudhos
Ämnesstartare

Zodd:
Ska kvinnor alltså lockas av lättklädda kvinnor i sexiga poser? Låter konstigt.

"Köp den här kjolen, såhär mycket av din mutta kommer folk se om du råkar tappa något"


   
SvaraCitera

American apparel har alltid gett mig intrycket av att vara ett genomruttet klädföretag som vill vara hippt. Det vill säga de försöker anamma någon form utav konservativ hipster-kultur med en stor släng av sex-säljer. Fy fan.


   
SvaraCitera

Det är en jävla flanell-skjorta, photoshopa en tvättbjörn som bär den och jag köper den direkt!!!


   
SvaraCitera
Kudhos
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
American apparel har alltid gett mig intrycket av att vara ett genomruttet klädföretag som vill vara hippt. Det vill säga de försöker anamma någon form utav konservativ hipster-kultur med en stor släng av sex-säljer. Fy fan.

Kortfattat: De är try hards som faller platt.


   
SvaraCitera

Kudhos:

Kortfattat: De är try hards som faller platt.

Tror inte att de är try hards när de försöker med sådana lätta reklam-trick.


   
SvaraCitera

porr som inte avslöjar en i webhistoriken. 


   
SvaraCitera

blir helt omg omg omg omg omg !??!?! Gråter


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Påverkas inte alls. Men säga vad man vill om företaget... deras pr-avdelning lyckas ju alltid


   
SvaraCitera

Kudhos:

"Köp den här kjolen, såhär mycket av din mutta kommer folk se om du råkar tappa något"

lol Galen


   
SvaraCitera

extrema uttryck för sexism -> jag bojkottar


   
SvaraCitera

Sex säljer.


   
SvaraCitera

skillnad på sex och sexism


   
SvaraCitera