Aviseringar
Rensa alla

hur mycket pengar gör ni av med i månaden?


Det är olika. Men mellan 5-10 000 per månad. Ingen aning vad jag gör med pengarna Ledsen


   
SvaraCitera

mellan 200-1500 sek. 

Mycket kan vara gratis om man så vill osv.. 


   
SvaraCitera

3-4000.


   
SvaraCitera

I teorin 200. I praktiken så finns min försmak för öl och cigg, så det blir nog en snudd över, heja fonder Party (måste nog skaffa ett jobb)


   
SvaraCitera
höna

Tre tusen typ. Kanske 5-600 på mat pga äter ute och köper mkt själv pga inte samma kost som resten av familje. Omkring 400 på uteliv typ alkohol och cigg. 800 på busskort. Och på senaste tiden har d gått åt några hundringar på sj. 


   
SvaraCitera

Ingen aning. Det varierar, men ca 250 - 2000 kr. Är ändå hyfsat sparsam av mig.


   
SvaraCitera

En vanlig månad blir det väl någonstans mellan noll och typ 400 kr kanske.


   
SvaraCitera

För mkt 🙁


   
SvaraCitera

Alla.


   
SvaraCitera

5000


   
SvaraCitera

Min månadsinkomst varierar lite, ibland blir det mer ibland mindre, nu delar jag ut reklam och får allt från 500-800kr per månad. Det går en hel del åt att betala av lån o.s.v. men jag slösar kanske 200-300kr per månad av mina egna pengar, sedan får jag alltid pengar om jag behöver.

Men när jag är i mitt hemland (Serbien) så slösar jag runt 100kr (1000 dinarer) per dag så det är en stor skillnad 🙂


   
SvaraCitera

för mkt


   
SvaraCitera

7-8tusin tror jag 


   
SvaraCitera

Nu när CSN krävde tillbaks 5k har jag bara drygt 3k att leva på under sommaren.. Men det ska nog gå fint! 

eller inte. Gråter


   
SvaraCitera

S3ON:
Nu när CSN krävde tillbaks 5k har jag bara drygt 3k att leva på under sommaren.. Men det ska nog gå fint! 

eller inte. Gråter

du bor väl och äter gratis


   
SvaraCitera