Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att...


Shnyps
Ämnesstartare

Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att ha sex med UnclePadda?
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=71502

Motivera gärna summan.

PS.
Undrar om det är en bugg i systemet, får n känsla av att alla trådar som handlar om UnclePadda försvinner spårlöst... [surprised]

Om det är förbjudet att skriva om UnclePadda så hoppas jag att nnågon moderator meddelar mig om det. [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Shnyps
Ämnesstartare

Betyder avsaknaden av svar att ingen här på UM skulle vilja ha sex med UnclePadda oavsett summan av pengar som ersättning (främst för psykiskt lidande)..?


   
SvaraCitera

Shnyps:

r avsaknaden av svar

betyder att du är tråkig


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

ennie:

betyder att du är tråkig

Ajdå... eller så betyder det att ingen orkar skriva i tråden eftersom de vet att den kommer försvinna spårlöst inom en snar framtid..


   
SvaraCitera

Shnyps:

Ajdå... eller så betyder det att ingen orkar skriva i tråden eftersom de vet att den kommer försvinna spårlöst inom en snar framtid..

[crazy]


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

ennie:

[crazy]

Håller med.
Dock lite oroväckande att INGEN accepterar pengar för att ha sex med UnclePadda...


   
SvaraCitera

Shnyps:

Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att ha sex med UnclePadda?

Helst 100 miljarder men 5 kronor går också bra.


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

svartarosen:

Helst 100 miljarder men 5 kronor går också bra.

Shnyps:

Motivera gärna summan.


   
SvaraCitera

Shnyps:

Håller med.
Dock lite oroväckande att INGEN accepterar pengar för att ha sex med UnclePadda...

många vet ej vem denna personen UnclePadda som du pratar om är


   
SvaraCitera

50 öre


   
SvaraCitera

Inte intresserad av att ha sex med killar.. UnclePadda verkar se ut som en kille på sin presentation och avatar = Skulle nog inte göra det över huvudtaget, fast om det börja röra sig om pengar där jag kan vara obereonde av pengar resten av mitt liv så kommer jag fundera på det.


   
SvaraCitera

svartarosen:

100 miljarder


   
SvaraCitera
Shnyps
Ämnesstartare

ennie:

många vet ej vem denna personen UnclePadda som du pratar om är

Det borde vara många som inte vet vem Violine är men ändå är det många som skulle vilja ha sex med henne...
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=242514

kebu12:

50 öre

Motivera

Borgeus:

Skulle nog inte göra det över huvudtaget, fast om det börja röra sig om pengar där jag kan vara obereonde av pengar resten av mitt liv så kommer jag fundera på det.

Du skulle med andra ord kunna tänka dig ha sex med UnclePadda för ca 10 mille eller mer men ej för ca 5 mille eller mindre..?


   
SvaraCitera

Shnyps:

Shnyps: Motivera gärna summan.

Nej tack.


   
SvaraCitera

[smile] Nu blir du låst igen. Snacka om att inte fatta vinken [n], haha, men jag förklarar för dig: gör man såhär blir man låst [y].


   
SvaraCitera