Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket pengar slösar ni på nattklubbar?


grisen
Ämnesstartare

Ja.. Hur mkt?

Alltså inträde, drinkar, taxi å skit...


   
Citera

Har slösat väldigt mycket på nattklubbar. Men det var mest på drinkar, försökte undvika inträde och taxi behövs inte när buss och tunnelbana finns.

I dagsläget så går jag sällan ut och klubbar.. Får ett sug ibland, men när jag väl är ute tycker jag det är tråkigt.


   
SvaraCitera

Cool

Inga.


   
SvaraCitera

inge, kommer inte ens in på klubbar hahaha! 🙁


   
SvaraCitera

Troligtvis inte en enda krona.


   
SvaraCitera

varierande beroende på sällskap på den inte gamla goda tiden =)


   
SvaraCitera

inte varit så många ggr på nattklubbar, men kanske max 100 spänn för någon drink och något inträde.

tror inte jag har behövt betala inträde ens. 1 gng fick ja gå in fast den som var med mig fick blev stoppad o fick betala Cool äääääääääääägd


   
SvaraCitera

grisen: Alltså inträde, drinkar, taxi å skit...

Kanske 250 kronor i månaden om man slår ut allt, är väldigt sällan ute utan föredrar att festa hemma hos folk. 


   
SvaraCitera

Nu för tiden - ingenting.


   
SvaraCitera

I princip inget. Är sjukt sällan ute, och när det händer, i princip bara inträde. Är oftast mer i behov av att dansa bort alkohol än av att fylla på. 


   
SvaraCitera

Ojojojojoj satFLÄSK vad jag bränt pengar på sånt under åren! Mer lär det bli


   
SvaraCitera

Går alltid till ställen som inte tar inträde, har väl betalat nån gång om det varit nån grupp/artist där men inte annars. Är sällan ute men det brukar väl gå på runt 400:-/gång. Åker aldrig taxi hem, tar bussen.


   
SvaraCitera

ingenting allsLedsen


   
SvaraCitera

Inträde och kanske runt en hundring eller två på öl eller sprit där, brukar ordna fyllan innan. 


   
SvaraCitera

brukar väl lägga runt 250-300kr kvällen. 
100 spänn inträde, 4-5 öl, cigg, falafel


   
SvaraCitera