Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket pluggar du? Och vad har du för betyg?


Ämnesstartare

aldrig

hatar att det ska vara en massa skrivande och frågor jag redan kan

önskade att jag fick ha muntliga prov, för jag kan inte skriva som jag tänker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså i högstadiet var jag borta 70-80% av tiden men fick toppbetyg (mvg i allt utom ett ämne) ändå pga konstiga och delvis rasistiska lärare. 

I gymnasiet pluggade jag mycket på saker jag tyckte var intressant men ingenting på sånt jag inte brydde mig om. Fick många MVGn och ett fåtal VGn.
Sedan blev jag rejält deprimerad och gick inte till skolan på ett år, vilket ledde till att jag fick en massa IGn. Försökte ta igen detta i trean och är glad att jag lyckades gå ut utan att ha några IGn. Minns inte mitt snitt men har för mig att det var någonstans mellan 16 och 18 utan merit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig pluggat.. Eller ok, men bara körkortsteori pga var pengar på spel. Var aldrig i skolan, men på IV fick jag en hel del MVGn, de tyckte jag var intelligent där sade lärarna.. Haha, då jämförde de med ett gäng pantade jävlar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggar kanske två timmar i veckan utanför skolan, hehe, snittar C. I förhållande till hur lite tid jag lägger ned på mina studier är jag nöjd. Kan prestera bättre men har ingen motivation alls eftersom linjen är förjäkligt tråkig, och C är inte särskilt dåligt.


   
SvaraCitera

Gör alla mina läxor i sista minuten, har dock aldrig fått F (i snitt får jag C) på någon uppgift som jag lämnat in. Den enda läxan jag gör varje dag är min piano läxa. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig ig i allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan : aldrig ig i allt

Du borde plugga, seriöst! Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gått från igbarn till C-barn. Går åt rätt håll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

studerar inte nu, men under skolgången hade jag väldigt svårt att lära mig saker och ting som inte var intressant. Satt och läste om och om igen och hade lika snabbt glömt bort innebörden av det jag läst.Försökte med högläsning men kan knappt fokusera tankarna. Var grymt deprimerad största delen av mina tre år gymnasiet så blev inte mycket plugg då, gick knappt ens till skolan. Gick ut med 1 mvg, 2 vg, 9 ig och resten g, när jag gick ut högstadiet hade jag 210 poäng.


   
SvaraCitera

under högstadiet pluggade jag ca inget, låg på VG/MVG i alla ämnen.

Under gymnasiet var jag sjuk och gick bara till skolan på ca 50% som mest. fortfarande VG-mvg. Fick många ig också pga prioriterade. Läser nu på komvux, gör det jag ska, senaste kursen fick jag BCECBBB. får se vad jag får för slutbetyg.


   
SvaraCitera

läser nu upp 950 p på komvux, det var vad jag inte läst pga linjebyte/haft ig i. gick ur högstadiet med 265 p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pluggar inte så flitigt. Alls. Har omtentor eller 3-4:or 


   
SvaraCitera