Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket shoppar ni online?


Kläder och hårvård, det finns oftast mer att kika på, det går snabbt och man kan ´tat i lugn takt... Sen måste man ju inte lyfta på skinkorna heller <3


   
SvaraCitera

I princip aldrig, dock beställde jag från animail för kattmat är tung osv. 10kilo mat.

Jag vill köpa kläder eftersom jag inte gillar att gå i butiker men det känns lite som att köpa grisen i säcken när jag inte har modellkroppen, varför har modeller aldrig bröst för? Tänk om det fanns en virituell person som såg precis ut som du som kunde pröva kläder online, DÅ skulle jag shoppa på Internet. 🙂 


   
SvaraCitera

kukoxo: vem fan köper musik nuförtiden ens..

jag. inget slår vinyl


   
SvaraCitera

Mer än vad man en gång gjorde. Mindre än vad som kanske skulle vara ultimat. Kan tänka mig att ca 34% av mitt handlande är från nätet. Jag handlar mestadels kläder och kosmetika via dessa kanaler. 


   
SvaraCitera

Köper både från nätet och i affärer..om jag ser något jag vill ha som finns i affären så köper jag det gärna där så jag kan prova det först och slippa vänta på att det ska komma. Om det bara finns online så köper jag det där 🙂


   
SvaraCitera

Inte så ofta. Händer att jag köper specifika printade tshirts eller skor som jag inte kan hitta i butikerna. Annars brukar jag köpa musikrelaterade saker online, samt spel. Jävla Steam, säljer skit för 20kr helt plötsligt. Man känner sig tvingad att köpa det även om man inte behöver det... RIP wallet som spenderar 20x150, typ.


   
SvaraCitera

Ibland. Då köper jag kläder och sådant! ^^


   
SvaraCitera

hårda prylar

köper kläder och ätbart i butik


   
SvaraCitera

Köper allt online. Köpte julklappar till pappa nyss från www.byggochbobutiken.com ! Nu är det ju som alltid bara att hålla tummarna att man får det levererat innan jul


   
SvaraCitera

Jag köper mycket spel och böcker online 

gillar inte att köpa kläder online för har svårt att veta om de passar bra på mig. 


   
SvaraCitera
Petra
Ämnesstartare

alfred_timm.png

Jag vill köpa en sån här och bo i. Någon som vill flytta in med mig? 😀  http://byggochbobutiken.com/stugor-forrad/bastu/stugor/bodar-carports-friggebodar-bastu/lekstuga-alfred-4-m2/


   
SvaraCitera

Petra:
alfred_timm.png

Jag vill köpa en sån här och bo i. Någon som vill flytta in med mig? 😀  http://byggochbobutiken.com/stugor-forrad/bastu/stugor/bodar-carports-friggebodar-bastu/lekstuga-alfred-4-m2/

har bott i en sådan. fast den var rätt förfallen och fuktig iof. det var hemskt. rekommenderar ej.


   
SvaraCitera

Har köpt en herrans massa kläder från Tradera i perioder. Annars blir det lite smått och gott som jag behöver några gånger om året. 


   
SvaraCitera

så mycket jag kan förhelvete, tills pengarna tar slut


   
SvaraCitera

så mycket jag kan förhelvete, tills pengarna tar slut


   
SvaraCitera