Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket sitter du framför datorn per dag?


Smilen
Ämnesstartare

Blir det en väldans massa timmar eller bara några. Skulle du kalla dig databeroende?
Det är kul med datorer. 


   
Citera

Beror på,  en bra dag minst 5 timmar. 


   
SvaraCitera

Sitter inget vid datorn längre, tycker de inte är kul och redigera bilder men däremot kul och sortera mappar eftersom det råkar bli en himla massa dupletter. Då är det mest helger jag gör det vid.

Förut gjorde syrran ett schema över mitt liv när jag gick i nian och då var de halva dagen framför teven kanske sex timmar vid datorn för spel. Antog jag gjorde läxorna på rasten de mesta eller under lektionstid. Rodnar Då var jag datornörd, sims nörd. Hade aldrig trott jag skulle få hem en kompis jag inte hade nått gemensamt med.. men hon älskade att jag hade så mycket datorspel. Den glädjen varade väl en dag, som jag suttit vid datorn med nån annan än systrarna.


   
SvaraCitera

jag gissar på cirka 7 timmar varje dag


   
SvaraCitera
Haien

Förut ca 6, numera kanske en halvtimme i medelsnitt


   
SvaraCitera

Inte så mycket 


   
SvaraCitera

Jag gör inte så mycket annat på vardagskvällar :p Däremot sitter jag inte framför TV:n.


   
SvaraCitera

Nu är det inte så mycket längre, blir ofta långa dagar på universitetet och sen mycket annat att göra när man kommer hem. Vissa dagar blir det inget alls, men kanske två timmar i genomsnitt, vilket är rätt lite med tanke på att jag en gång i tiden kunde snitta 8+ timmar under skolveckor.


   
SvaraCitera