Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket sparar du per månad & hur mycket pengar har du till nöjen per månad?


Ämnesstartare

Sparar 0kr och spenderar resten. Vet inte vilka sumer det ligger på men det är olika varje månad. :3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

350 men planerar att spara mer nu när jag slutat bruka en del substanser och har två jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sparar 5000 i månaden kanske och mellan 3000-6000 nöjen. Träningskläder, lopp etc räknas in där och då ökar budgeten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har typ 5 tusen kr över att fördela på nöjen och sparande, så det varierar. vissa månader sparar jag lite, andra månader sparar jag 3-4 tusen


   
SvaraCitera

Beror på liksom, jag kanske spenderar 5000kr en månad och då har jag kvar ett antal tusen kronor att göra det jag vill med, brukar göra att jag sparar några tusenlappar och sen resten har jag på kortet och när det är slut så tar jag bara från senaste lön och då har jag sparat pengar och har en eller ett antal oavända löner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!

Håller på med en undersökning gällande miljö och livsstil riktad till ungdomar och skulle vara tacksam om ni kunde ta någon minut för att svara på ett par frågor som framgår i länken nedan.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dDNaeFhRcjNKQXgwLUk5QURneEI5eXc6MA

Tack på förhand!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De enda pengarna jag sparar är de på fondkonton. 

Allt jag får in lägger jag på teknikprylar, skräpmat, godis & cigg Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olika. Sparar så mkt jag kan


   
SvaraCitera
reben

sparar inget använder allt på typ 1 vecka 


   
SvaraCitera