Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket SPELAR ni?


Ämnesstartare

Hej tänkte bara att det skulle va roligt å se hur mycke alla här spelar, och då menar jag spelar dator/tv spel och inte surfa på datorn typ, själv spelar jag från 5 till 12 timmar/dag.
kommentera Dab on these haters om ni vet vad jag heter i efternamn och efternamnet ska vara efter Dab on these haters!! Och om ni inte vet vad jag heter i efternamn får ni inte kommentera


   
Citera
Ämnesetiketter

Ibland 1 timme om dagen och ibland spelar jag inte alls. Var mycket värre förut, då kunde jag sitta och spela 6 timmar Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Ibland 1 timme om dagen och ibland spelar jag inte alls. Var mycket värre förut, då kunde jag sitta och spela 6 timmar Galen

Okej men nu e det så att du inte vet mitt efternamn så nu hoppar jag ner från det hör hustaket på Fortnite


   
SvaraCitera

När jag va 13-15 år gammal så spelade jag mer än 15 timmar per dag på helger/lov och röda dagar, nu som 16-18 så spelar jag högst 15 timmar per dag på helger/lov men bara någon gång kan det bli så att jag spelar hela natten bara för jag glömmer bort tiden..


   
SvaraCitera

kompis när min pappa inte tvinga mig gå i skolan jag spelar mycket


   
SvaraCitera

jag spelade mulle meck för några år sen


   
SvaraCitera

När jag var 12 så spelade jag flappy bird, från 10-14 så spelade jag FIFA, har slutat med allt nu. Tycker inte att det är kul längre, oavsett spel hahah


   
SvaraCitera
JamezK

alldeles för lite.


   
SvaraCitera

Beror väl på vad jag gör, just nu tenterar jag så jag ska inte spela någon vidare mycket alls. Beror väl på, finns dagar jag spelar mycket och andra dagar jag inte spelat något alls. Är jag helt ledig från ansvar och plugg och grejer kan det bli ganska många timmar.


   
SvaraCitera

dahlbear:
jag spelade mulle meck för några år sen

XD Omfg.
Haru bytt bild? Jag gillade din gamla bild, det var lite tudelar men gillade den ändå på nått vänster, mer än den du har nu iaf.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

XD Omfg.
Haru bytt bild? Jag gillade din gamla bild, det var lite tudelar men gillade den ändå på nått vänster, mer än den du har nu iaf.

jag är mer fascinerad av jeffrey dahmer än cole sprouse


   
SvaraCitera

dahlbear:

jag är mer fascinerad av jeffrey dahmer än cole sprouse

Så länge Du är nöjd med din profilbild är jag nöjd! Glad


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Så länge Du är nöjd med din profilbild är jag nöjd! Glad

så länge du är nöjd över att jag är nöjd är jag nöjd Tumme upp


   
SvaraCitera

Misterviggo: 1-3 timmar

I snitt då. Det har blivit mindre, framförallt då jag inte har tid att spela alla dagar längre


   
SvaraCitera

Väldigt lite eftersom jag tränar Mycket glad


   
SvaraCitera