Aviseringar
Rensa alla

Hur mycket stöttar dina föräldrar dig när du mår dåligt?


Ämnesstartare

m3lis:

bor inte tsm med dom. (Du röstade på detta alternativ)

Men när jag bodde med dem var jag inte mycket för att prata om mina problem heller. De hade både varit sjukt stöttande om jag behövt dock så jag har väl haft tur med mina föräldrar.


   
SvaraCitera

m3lis:

8. mamma stöttar mig mest av alla. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

bor inte tsm med dom. (Du röstade på detta alternativ)

Berättade aldrig att jag mådde dåligt när jag bodde hemma. Av någon anledning var det mina föräldrar som det var/är absolut viktigast att hålla masken för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

bor inte tsm med dom. (Du röstade på detta alternativ)

Och öh, de stöttade mig ganska mycket tror jag, på sitt sätt.

Pappa var dock bra att gråta ut hos, skulle aldrig göra det hos mamma. Han brukade krama på mig lite tafatt och försökta hitta på tröstande fraser [crazy] När pojkar var elaka sa han alltid bra saker och påpekade deras dåliga och värdelösa sidor.

Minnesvärt: Han har jobbat natt och har endast sovit några timmar. Jag rusar in i hans sovrum, hetsgråtande och hulkandes snyftar jag fram "blod, det är blod överallt". Han hanterade den situationen väldigt bra får jag säga [crazy]

Mamma försökte mer, men det gick aldrig. Vi hade ganska kass relation, men jag kommer kanske att vara tacksam över hennes försök i framtiden. Och hon har alltid tagit fajter med läkare som inte lyssnat på mig och sådant, det var mycket bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

1. Ingenting alls. (Du röstade på detta alternativ)

men ofta man vill att de ska veta ifall man mår dåligt:S känns för privat för att berätta om för ens föräldrar liks : P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag rusar in i hans sovrum, hetsgråtande och hulkandes snyftar jag fram "blod, det är blod överallt".

aw hur gammal var du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aw hur gammal var du?

... 18 kanske [blush]

Dold text: alltså, var när jag hittade min katt överkörd på vägen och jag bar ner henne och det rann blod på mina skor/på altanen!!! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Dold text:

åh herregud [chocked]
åkte ni till veterinären? blodet var väl inget att bry sig om jämfört med katten!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

åkte ni till veterinären?

Ganska meningslöst att åka dit med en stendött katt som knappast hade något helt ben i kroppen. Jag bar henne så kände att ryggraden var av. Blodet kom från inre blödningar, hon hade inga ytliga sår. Det rann alltså från ur henne, från munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ganska meningslöst att åka dit med en stendött katt som knappast hade något helt ben i kroppen. Jag bar henne så kände att ryggraden var av. Blodet kom från inre blödningar, hon hade inga ytliga sår. Det rann alltså från ur henne, från munnen.

[chocked][chocked][chocked]
Hade totalbrutitihop och aldrig glömt den synen.
Är glad att Stella är koppelkatt.
Fast igår var hon dum. Hon stannade på gatan och nosade på någonting och stod kvar där när vi hörde en bil komma, varpå hon totalignorerade den. Hon som brukar vara livrädd för bilar annars. Drog till i kopplet så hon var tvungen att gå.
Hoppas att hon förknippar det obehaget med gatan nu.


   
SvaraCitera

m3lis:

bor inte tsm med dom. (Du röstade på detta alternativ)

Fast det betyder ju inte riktigt att de inte stöttar en längre.

Min mor vill så hemskt gärna stötta mig om jag mår dåligt att man ibland kan undra om hon vill att jag ska må dåligt bara för att hon ska kunna stötta mig.

Min far är väl inte den som frågar hur man mår, men om man väljer att dela med sig av något är han ändå där och stöttar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

ag bar henne så kände att ryggraden var av. Blodet kom från inre blödningar osv.

Fy vad hemskt. D: Usch! Jag är ledsen för din skull, verkligen.[shake] R I P din katt.


   
SvaraCitera

Inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

7. (Du röstade på detta alternativ)

Har aldrig pratat med dem.


   
SvaraCitera