Aviseringar
Rensa alla

Hur naken är du på internet? [bilder]


Åtta

Jag tycker att människor ska få göra precis vad de vill. Det är inte som att någon tvingas till att titta. Sen får ju självklart ägaren till servern som bilderna då eventuellt läggs upp på besluta huruvida denne vill ha den typen av material där eller ej.

Det är bara moralens riddare som svingar sin PK-lans i hysteri över att någon väljer att lägga ut lättklädda bilder på sig själv på internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns väl säkerligen på mitt förra konto men då står jag iof i bikini.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det är bra. Har man den inställningen så stöter man inte på oväntade problem senare.

vad skulle det vara för problem då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Av en annan person än dig, alltså? Blev du sur?

Det var i direktstreamad filmform! Och innan någon tror att jag är en regular kåt P15 så vill jag säga att det inte var mitt förslag [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är bara moralens riddare som svingar sin PK-lans i hysteri över att någon väljer att lägga ut lättklädda bilder på sig själv på internet.

Det är egentligen en självklarhet, och det enda rimliga problemet när ens potentiella arbetsgivare/nya partner/mormor googlar ens namn och hittar nakenbilder och halvironiska hyllningar till Hitler. Inte alltid att man tänker just så långt.

addictive:

vad skulle det vara för problem då?

Se ovan.

Wanko:

Det var i direktstreamad filmform! Och innan någon tror att jag är en regular kåt P15 så vill jag säga att det inte var mitt förslag

Du är en regular kåt P15. Hah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går man igenom "signtråden" hittar man en del lättklätt från min sida. Jag har inga problem med det.


   
SvaraCitera
Åtta

mediakatt:

Det är egentligen en självklarhet, och det enda rimliga problemet när ens potentiella arbetsgivare/nya partner/mormor googlar ens namn och hittar nakenbilder och halvironiska hyllningar till Hitler.

Det är väl ens eget problem. Varför ska någon annan förbjuda mig från att göra någonting som jag senare kanske kan komma att ångra? Det är ju inte som att det drabbar någon annan än mig själv.

Jag har själv råkat ut för det (dock inte någonting som hade att göra med lättklädda bilder), men inte önskar jag att UM hade förbjudit mig från att skriva det jag gjorde. Det vore bara att dumförklara samtliga användare (vilket i och för sig inte är en så dum idé).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du är en regular kåt P15. Hah!

Och vad grundar du det på? min överlägsne vän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just nu sitter jag i kalsonger och en t-shirt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar ofta göra det men då till personer som jag skriver ensam med. skulle alltså inte göra det här tex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bikini, underkläder. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

Och vad grundar du det på? min överlägsne vän

Att du losar på dota ifall man köra -ar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är väl ens eget problem.

Jodå, men ändå ett problem. Som man vinner en del på att vara medveten om. Dock ingen anledning att försöka hindra folk från något de känner för att göra.

Wanko:

Och vad grundar du det på? min överlägsne vän

Folk som skriver att de inte är något i samnband med en annan mening är i 98% av fallen precis just det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjänstevåld:

Att du losar på dota ifall man köra -ar.

Det vet ju du absolut ingenting om? För övrigt så är -ar och -sd favvo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Folk som skriver att de inte är något i samnband med en annan mening är i 98% av fallen precis just det.

KÄLLA


   
SvaraCitera