Aviseringar
Rensa alla

Hur noga är du med preventivmedel?


Har inte sex, typ. Men om jag har det beror det på omständigheterna. Alla tjejer borde vara extra försiktiga, det kan man inte påpeka för många gånger. HPV har ökat markant senaste åren.


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Blivande_japan:
fanns ing1 bra alternativ. skyddar mig mot graviditet men ej mot könssjuksomar, har  ett monogamt förhållande där vi båda testat oss innan vi blev tillsammans, så testar mig inte heller då jag litar på att min partner ej sexar med andra.

när jag ej var i förhållande var det _ALLTID_ skydd mot både graviditet och könssjukdomar som gällde dock.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skyddar ej mig sj mot könssjukdomar med mot graviditet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingefära:

Undviker skanks

det går ej att veta vem som har könisar och inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det går ej att veta vem som har könisar och inte

Har bra omdömesförmåga


   
SvaraCitera
penja

Har spiral nu. Behöver ej tänka på att skydda mig mot graviditet då.
Har monogamt förhållande, inga könssjukdomar tränger sig in då. 


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära: skanks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

a person of low moral character <while her clueless husband was at work, the shank was doing every guy in the trailer park>


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära:

Har bra omdömesförmåga

Vad är kännetecknen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Vad är kännetecknen?

Beror på personen


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära:

a person of low moral character <while her clueless husband was at work, the shank was doing every guy in the trailer park>

Var går gränsen? Vid ett specifikt antal eller handlar det snarare om sättet det utförs på? Kan killar vara skanks? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingefära:

Har bra omdömesförmåga

du skulle göra succé på landets könssjukdomsmottagningar


   
SvaraCitera
Draug

Zymba: Äh, det som händer - det händer! Det löser sig

Har iofs inga tillfälliga sexuella förbindelser. Men om så vore, den tiden den sorgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Var går gränsen? Vid ett specifikt antal eller handlar det snarare om sättet det utförs på? Kan killar vara skanks? 

Självklart kan killar vara något motsvarande  men då heter det något annat, vet inte benämningen. Omöjligt för mig att veta ett antal så nej, det handlar om karaktär. Men jag vet inte varför jag skrev så undviker dem inte egentligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du skulle göra succé på landets könssjukdomsmottagningar

Ja


   
SvaraCitera