Aviseringar
Rensa alla

Hur och var får man internet-vänner?


rosnos
Ämnesstartare

Hej alla!:)
Som rubriken lyder undrar jag var man kan hitta internet-vänner, jag har inte så många vänner och skulle vilja vidga min umgängeskrets, men vet liksom inte riktigt hur och var. jag undrar om ni har några bra chattsidor/appar som man kan träffa kul människor på. jag skulle inte ha något emot att träffa kompisen irl efter att skrivit ett tag, och jag är inte så blyg. Jag är snart 16 år och bor i Helsingborg om det har någon betydelse, jättetacksam för alla svar, kram:)


   
Citera

här på sidan 🙂


   
SvaraCitera

extra mile high club:
här på sidan 🙂


   
SvaraCitera

rogernw:

extra mile high club: här på sidan 🙂


   
SvaraCitera
rosnos
Ämnesstartare

Hur får man vänner på denna sidan? 🙂


   
SvaraCitera

rosnos:
Hur får man vänner på denna sidan? 🙂

Hänger länge, skriver i trådar, pmar med folk, joinar den inofficiella chatten samt går på um-träff.


   
SvaraCitera

genom att skriva, på internet.


   
SvaraCitera

ply:
genom att skriva, på internet.

+1


   
SvaraCitera

spela spel o skriva med folk på forum kanske


   
SvaraCitera

vart som helst på internet typ


   
SvaraCitera

Överallt. Men seriöst akta dig. Så lätt att träffa fel personer som bara vill utnyttja en och ha en för en sak!


   
SvaraCitera

desperatellervad:
Överallt. Men seriöst akta dig. Så lätt att träffa fel personer som bara vill utnyttja en och ha en för en sak!

+1000

alla på internet e blodtörstiga psychos 

det e drf de isolerar sig på på internet 


   
SvaraCitera

Hej, jag har massor av internetvänner och de har jag hittat på instagram genom att vara ett fan av One Direction. Ett tips är att kolla på sidor med dina intressen och kommentera mycket. (:


   
SvaraCitera

Second Life. Det är ett socialt-"spel" inte like populärt som det var för sex år sedan men jaja. De allra flesta har mic, alltså så att man pratar med personer i samma område. Det är helt baserat på spelarna själva, man bygger sitt eget område och det finns tiotusentals områden i världen. Mycket osäker men jag tror att det kanske är 30% tjejer, 69 % killar 1%...
Dock så tar de flesta "spelet" vääääldigt seriöst. Man möter spännande personer nästan hela tiden. Många är duktiga på att sjunga Mycket glad, jag har träffat många personer, folk som imiterar tv-röster, sångare, sportkommentatorer, rappare... man möter alla möjliga i alla åldrar. Men man gör mycket själv och det tar lång tid om man startar projekt, man kan skapa sin egna dans, stad... allt möjligt.

Vet inte om det är något att rekommendera men förr så var det hyggligt. Har bara några få timmar "spelade" totalt så jag vet inte mycket om det egentligen.


   
SvaraCitera

S3ON:

+1000

alla på internet e blodtörstiga psychos 

det e drf de isolerar sig på på internet 

Tack Blink


   
SvaraCitera