Aviseringar
Rensa alla

Hur öppna är ni för andra?


Ämnesstartare

Har ni svårt att visa er nakna för andra eller bryr ni er inte? Använder ni handduk för att täcka för i omklädningsrummet? Vad blir reaktionen om någon får stånd, eller har ni onanaret med någon bekant


Ämnesetiketter
EMD F7

För en finne det är ingen problem vara naken i badhusbastun 🙂


Har inga problem med det.

Basta gör man endast nakenSkadeglädje


Ämnesstartare

Jag har inga problem med det, men jag brukar försöka täcka för med en handduk ändå.


Ämnesstartare

Skulle säga att jag är rätt så öppen, bastar oftast naken. Är inte så noga med att täcka för könet heller. Mina klasskompisar använder knappt handduken i det syftet. 


Ämnesstartare

Har inga som helst problem med att visa mig naken i omklädningsrum, tvättrum eller bastu. Oavsett kön. I bastu använder jag handduk. Dock INTE för att dölja kuken utan enbart för att sitta på eftersom jag inte vill bränna upp röven.  Mycket glad

Men jag solar inte eller springer omkring naken på offentliga badplatser.


Ämnesstartare

öppen med mina känslor? bara en person
öppen som i intressen? några stycken


Ämnesstartare

Tänkaren?:
Har ni svårt att visa er nakna för andra eller bryr ni er inte? Använder ni handduk för att täcka för i omklädningsrummet? Vad blir reaktionen om någon får stånd, eller har ni onanaret med någon bekant

I min klass så bryr sej ingen och ingen får stånd 


Jag har inte några problem att vara naken i omklädningsrum, dusch eller bastu. Jag har aldrig sett någon med stånd i gemensam dusch eller omklädningsrum. Där emot hade jag i ffa tidiga tonåren problem med att jag ständigt var så fylld med hormoner och kåt så det lätt började strömma blod till kuken bara jag nuddade den oavsett om jag duschade hemma eller på en ofentlig plats. Därför var jag orolig när det var dags att tvätta kuken men som tur var så fyllde det i regel inte på sig så mycket blod så förhoppningsvis var det nog ingen som märkte det. Ingen har i alla fall sagt något och jag kan tänka mig att det hade blivit mycket skratt och ret om någon sett det. 


Ämnesstartare

inte så öppet faktiskt 


SDniklas
Basta gör man endast nakenSkadeglädje

Kung Glatt skålande


Jag bastar och duschar alltid naken. Har inte fått helt stå men visst har den varit på väg lite.
Brukar ibland sola naken ute, och då på nakenbad. Är väldigt härligt, så testa det.
Sriv gärna till mig med priv. frågor  har kik


Karlan

50/50 här, har lite svårt att visa mig näck då jag e smal & taning sen reser sig "saken" lätt, dock gått över mer nu på gymnasiet och har inga problem o sitta i bastun med dom andra i klassen