Aviseringar
Rensa alla

Hur övertalar man någon att se på skräckfilm


Ämnesstartare

McLuver:

Har haft samma problem också. Saker som "du får slå mig om filmen är läskig" och "den här är flera år gammal, du kommer skratta för att den är löjlig" och andra lögner funkar oftast bra.

Haha jo men folk jag umgås med är inte så dumma att de inte fattar att jag bara snackar skit [bigsmile]

Emmelipemmeli:

se den med mig [blush]

Okej, jag ser den med dig istället, men har hört att den är bra i början lite sämre i mitten och helt åt helvete dålig i slutet [wink]

oggelgoggel:

Värdelös film ändå... Även om det börjar bra så var andra halvan tortyr

kärleksmums:

well, the first half is a bit scary, you know, the sort of scary that'll have you look behind yourself going up/down stairs. second half is okey, but the end, in my opinion, is stupid"

Typ samma [cool]

kärleksmums:

vilket fick oss att strunta i det och titta på några andra filmer istället. [blush]

Kanske blir så för oss också i så fall [crazy]

kärleksmums:

men om du trots allt vill övertala personen så kanske du ska visa henne/honom trailern till filmen. [rolleyes] den känns mest fånig enligt mig, och då är jag ändå sjukt clownrädd. ^^

Haha jo den var rätt fånig, kan ju prova i alla fall [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Haha den filmen! Fan va länge sen det var sen jag såg den , när jag tänker efter.. men det är för att jag ba var 9 år [zzz]
Övertyga han med det, "En 9 årig tjej vågar kolla på den, men inte du?!.." Då kanske han ändrar sig? ;D[badgrin]

Haha tyvärr så biter inget sånt på honom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, jag ser den med dig istället, men har hört att den är bra i början lite sämre i mitten och helt åt helvete dålig i slutet [wink]

gör inte mig nåt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

gör inte mig nåt [blush]

Okej, men i så fall måste jag nog också nämna att jag inte kan sitta stilla längre än 15 min och därför måste pausa filmen för att gå och röra på mig [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, men i så fall måste jag nog också nämna att jag inte kan sitta stilla längre än 15 min och därför måste pausa filmen för att gå och röra på mig[tard]

det var för din skull tv4 införde reklampaus! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

det var för din skull tv4 införde reklampaus! [bigsmile]

Är det sant? Shit, inte visste jag att jag var så speciell för tv4, va generad jag blir [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Du får låna Sigge

*Sagge

De löser allt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

*Sagge

De löser allt [y]

Koppla inte ihop Sigge med sagge, din jävel och dessutom tror jag han har tillräckligt med eget [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Koppla inte ihop Sigge med sagge, din jävel

Meh! vem e Sigge då?

Jaha, var en kille alltså... [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Meh! vem e Sigge då?

Jaha, var en kille alltså... [zzz]

Sigge är min and och ja, det är en snubbe 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju nästan en komedi, kolla på den själv!


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Jag har försökt med allt

jag kan se den med dig gratis[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Vadå, jag är desperat, jag vill inte se på filmen själv [mad]

Hur kan du begära att någon annan ska kolla på den om du inte ens vågar se på den själv?


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

Ending Jon: snubben
[shake]

sculptura:

wait wait wait.... skräckfilm + hålla SNUBBE i handen går fetbort.

hade gärna hållit honom i handen. verkar mkt trevlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Var inte så jävla feg. Det är ju fan ingenting att vara rädd för överhuvudtaget" Något sånt..


   
SvaraCitera