Aviseringar
Rensa alla

Hur övertygar jag mamma?


Ämnesstartare

Vill vara ensam hemma på lördag kväll och ha lite fest
men mamma vill inte låta mej vara själv :S

Ge mej massor av tips, så får vi se vad som funkar [love][blush] alla kramar i världen till den som kommer med bra förslag


   
Citera

Om fest innebär alkohol och du är under arton så ska du inte ens försöka övertala henne.


   
SvaraCitera

Vad för fest?


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Och vad innebär "lite fest" mer detaljerat? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Och vad innebär "lite fest" mer detaljerat?

JejeX:

Vad för fest?

Chillfest, 10 pers kanske 🙂 sjunga singstar å så <3


   
SvaraCitera

liiiiisa:

Chillfest, 10 pers kanske 🙂 sjunga singstar å så <3

Om ni inte ska göra något oanständigt som att supa, ha gangbang eller något annat så kan hon väl få vara hemma?
Vill du ha ut henne för att ni bor i en liten lägenhet (då förstår jag) eller för att du skäms för henne? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

eller för att du skäms för henne?

typ så, kom med övertalnings fraser 🙂


   
SvaraCitera

liiiiisa:

Chillfest, 10 pers kanske 🙂 sjunga singstar å så <3

Okay. Ehm jag vet inte faktiskt.


   
SvaraCitera

liiiiisa:

typ så, kom med övertalnings fraser 🙂

Nej (speciellt inte till någon som särskriver), tycker du ska komma över det där istället. Fråga om hon kan tänka sig att vara lite finkänslig och hålla sig undan istället? Hon behöver ju inte vara i samma rum liksom. Jag tror det hade varit mycket bättre om du lät henne hälsa på dina gäster, då är risken större att hon håller sig undan. Eller så kan du ju försöka med att låta henne hälsa på dem innan hon går hemifrån, det kanske hon går med på. [smile]
Annars tycker jag du kan låte henne vara hemma, be henne visa lite hänsyn bara. Föräldrar uppskattar inte att bli utkörda ur sitt eget hem. [zzz]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hur gammal är du?

Varför hjälpa övertala en random fjortis som riskerar att bli våldtagen? Jag vill inte göra dig den otjänsten, [no-no]


   
SvaraCitera

Om du vill så kan jag komma dit o bjuda ut din mamma till en fin resturang, jag kan garantera dig att du inte behöver se henne på nån vecka isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

nazgul

var bor du?


   
SvaraCitera

liiiiisa:

Vill vara ensam hemma på lördag kväll och ha lite fest
men mamma vill inte låta mej vara själv :S


   
SvaraCitera

liiiiisa:

var bor du?

Suomi..... så jag skulle ju behöva veta nu typ, för det tar ju en dag för mig att åka till sverige...


   
SvaraCitera

liiiiisa:

var bor du?

Dt e bra, nu blir du av med tanten[y]


   
SvaraCitera