Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta är det rimligt att ha på sig samma kläder


Ämnesstartare

Har typ några kläder som är min favorit. Ganska mycket mer än mina andra kläder. Då är det ju inte så konstigt att man vill ha på sig dem mer än de andra. Oftast är det det senaste man köpte som lockar. Tycker ni det är lite udda att vilja ha samma kläder på sig ofta? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej.


   
SvaraCitera

Det låter, tvärtom, synnerligen vettigt.


   
SvaraCitera

Jag har ett litet urval av skjorthelveten och byxjävlar som jag alternerar mellan, även om det finns andra kläder att tillgå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag har ett litet urval av skjorthelveten och byxjävlar som jag alternerar mellan, även om det finns andra kläder att tillgå.

Samma här. Fast tänker typ "aa nu har han på sig den där tröjan igen" Söt


   
SvaraCitera

tevepro:

Samma här. Fast tänker typ "aa nu har han på sig den där tröjan igen" Söt

Ja du, vem fan bryr sig egentligen?


   
SvaraCitera
penja

jag har extremt mycket kläder och har ändå alltid samma jäkla jeans och typ 5 överdelar jag gillar mer än de andra. tänker att de inte gör så mycket om jag ofta har på mig samma, för allt är svart eller grått och inget man lägger på minnet.. haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja du, vem fan bryr sig egentligen?

Jag borde inte göra det. Bara att jag fått pikar på det förut. Fett onödigt av dem men det sätter ju saker i snurrning...

OKEJ MEN DET VAR JU SKÖNT ATT MAN INTE ÄR ANNORLUNDA. KAN BÄRA MIN RANDIGA TRÖJA MED HÖGT HUVUD.


   
SvaraCitera

tycker det är mysigt att upptäcka att personer i min omgivning har använt samma kläder under en längre period, avväpnande och mänskligt. hade också en kompis upp till högstadiet som tyckte att jag var fett skum och hemsk och hiskelig som kunde gilla att göra på samma sätt, och brukade moralisera förolämpat om jag hade samma kläder på mig i mer än två dagar i rad. men ja. det är jätterimligt, det är jätteskönt och underbart att bara sluta sig i en kula av oföränderlighet och varma raggsockor.


   
SvaraCitera

tevepro:
Jag borde inte göra det. Bara att jag fått pikar på det förut. Fett onödigt av dem men det sätter ju saker i snurrning...

OKEJ MEN DET VAR JU SKÖNT ATT MAN INTE ÄR ANNORLUNDA. KAN BÄRA MIN RANDIGA TRÖJA MED HÖGT HUVUD.

Ja för fan, du ska inte låta sådant förtryck tvinga dig till att sitta längst bak i bussjäveln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja för fan, du ska inte låta sådant förtryck tvinga dig till att sitta längst bak i bussjäveln.

har jag sagt att jag Hjärta-ar dig, dazed?


   
SvaraCitera

tevepro:

har jag sagt att jag Hjärta-ar dig, dazed?

Jag var under intrycket av att vi höll det hemligt.


   
SvaraCitera

jag har på mig kallingarna en vecka sen vänder jag dom ut och in och har dom en vecka till!


   
SvaraCitera

jag har på mig kallingarna en vecka sen vänder jag dom ut och in och har dom en vecka till!


   
SvaraCitera

gör nog också så. eller vet inte, var tvungen att fråga om jag har samma kläder jämt men det har jag tydligen inte..... känns som jag har samma jämt iallafall. tänker inte på om andra har det


   
SvaraCitera