Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta är det rimligt att ha på sig samma kläder


har en rätt så färggrann stil och det känns så obvious när jag har samma kläder på mig flera dagar i rad.

brukar byta byxor och övertröja varje dag (och underkläder..) men har kanske på mig samma linne längre.

slänger inte grejerna i tvätten direkt heller utan skakar ur och viker in i garderoben och använder en annan dag.

tycker absolut inte det är fel att använda samma kläder flera dagar i rad så länge en inte stinker, men kan ändå reagera på det.


   
SvaraCitera

Tänker inte på om andra skulle ha samma tröja med kort mellanrum men känner själv att näe, samma tröja två dagar i rad vill jag ju inte ha, men har ett par toppar jag har på mig mycket oftare än andra pga fina och bekväma.


   
SvaraCitera

Finns det människor som inte har en tröja två dagar i rad?!

Jag kan ha mina i fyra, är det pinsamt eller nått?


   
SvaraCitera

kör ofta samma byxor men olika tröjor, har massor med olika tröjor så bara ta en efter humör


   
SvaraCitera

Har aldrig samma överdel två dagar i rad (om jag träffar folk dvs kan ha samma kläder i flera dagar om jag bara går runt hemma)
Eller samma underkläder. Eller jo, bhar har jag i två dagar och sedan hopp ned i tvättkorgen.


   
SvaraCitera

isola: Eller jo, bhar har jag i två dagar och sedan hopp ned i tvättkorgen. 

Vad jobbigt Tardig


   
SvaraCitera

Nintendo:
Vad jobbigt Tardig


   
SvaraCitera

isola:

Hur många BHar har du egentligen/hur ofta tvättar du? Tardig


   
SvaraCitera

Nintendo:
Hur många BHar har du egentligen/hur ofta tvättar du? Tardig
fyra kansk men alla sitter ej bra Ledsen tror ej någon gör spec mkt
tvättar rätt ofta


   
SvaraCitera

isola:

Hehehe känner mig lite sunkig nu som typ aldrig tvättar min bh Rodnar


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hehehe känner mig lite sunkig nu som typ aldrig tvättar min bh Rodnar

De sitter ju så nära kroppen de blir ju svettiga, särskilt in da summer.


   
SvaraCitera

Så länge man själv trivs bör man ha på sig de kläder man önskar. Men som glöm kommenterade, är det kanske läge att byta när man börjar lukta illa. Hur ofta jag byter kläder varierar rätt mycket; men oftast brukar jag försöka byta ut något. Slänga in en ny detalj. Personligen tycker jag att det blir lite roligare så.


   
SvaraCitera

Är kroniskt försenad och stressad på morgonen, känner aldrig att jag hinner byta kläder jämfört med att bara slänga på sig det man slängde på golvet bredvid sängen när man gick och lade sig. 🙁


   
SvaraCitera