Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta äter du onyttigt och hur mycket?


Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Haha va?? Som att invandrare inte fattar det då 

Nej för det är nytt och häftigt för dom, status grej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alldeles för ofta. Äter på McDonald´s, Max och Burger King några gånger i månaden. Och det blir några Coca-Cola och RedBull dagligen. Och det varvat med lite chips emellanåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
Inte så ofta
Tror det är mest invandrare som gör det. För svenskar har tröttnat och fattat att det är dåligt.

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag känner för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:

Rullar ögonen

Inte konstigt om det är så men de är genaralliserat.


   
SvaraCitera
reben

äter bara onyttigt typ enda nyttiga jag får i mig är vitaminer på morgonen o tomater ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Inte konstigt om det är så men de är genaralliserat.

trolla på du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:

trolla på du

skojar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

skojar du?

     nä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äter typ godis eller kakor varenda dag. Ledsen Har börjat med läsk igen också.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ som att alla svenskar ville ha vitt bröd förut, det var det finaste brödet när det var så ljust och så fint mjöl som möjligt, det var ett bevis på att man var rik om man åt sånt. Men sen fatta folk att det fanns nackdelar med det. så nu finns det massa som är emot det och alla tänker på att det inte är jättebra, men gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje helg. dock oftast väldigt lite, typ en flaska läsk och/eller en påse chips men ibland så jävlar anamma i helvete vad jag trycker i mig. Frossar i socker, salt och fett i tre dagar så jag svettas.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:

     nä

Jag trollar inte, har träffat flera invandrare som äter godis och älskar godis, svenskar är mer hälso medvetna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom som kommer hit tror ju att allt här är så bra. Typ att allt är perfekt och inte det finns några anledningar att inte gilla det.Medans svenskar är lite mer neutrala elr har mer  avslappnatförhållande till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så men de kanske inte är så utbrett som jag tror


   
SvaraCitera