Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta brukar ni duscha?


Varje dag ungefär 10 - 15 min.


   
SvaraCitera

Varje dag. Tar väl 10-20 minuter oftast. Ett utmärkt tidsfördriv.


   
SvaraCitera

Varje dag. Eller händer väl ibland att jag hoppar över nån dag om jag bara ska stanna hemma. Allt mellan 10-40 minuter beroende på vad jag ska göra. Oftast en kvart.


   
SvaraCitera

Pendulum:

40 minuter

Står du under vattnet i 40 min? :S


   
SvaraCitera

isola:

Står du under vattnet i 40 min? :S

Nej då hade jag nog avlidit. Räknade väl från det att jag går in i badrummet tills jag går ut. Men det är väldigt sällan det tar så lång tid. Är väl om man ska raka benen och sånt. [crazy]


   
SvaraCitera

Pendulum:

Räknade väl från det att jag går in i badrummet tills jag går ut

Jaha. Så gjorde inte jag, då blir det betydligt längre tid.


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

isola:

Jaha. Så gjorde inte jag, då blir det betydligt längre tid.

[crazy]


   
SvaraCitera

Duschar 3-5 gånger i veckan, lite beroende på aktivitet och om jag känner mig äcklig eller inte. Spenderar 10-20 minuter i duschen.


   
SvaraCitera

duschar ca 2-3 ggr i veckan.


   
SvaraCitera

Vill duscha varannan dag, men ibland orkar jag inte. Duschar inte så jättelänge. 10-15 minuter kanske.


   
SvaraCitera

varannan dag i kanske 10 min


   
SvaraCitera

Tjugo minuter varje dag (duschen ær min spirituella frizon).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ca varannan dag, kanske. Ibland går det två dagar utan att jag duschar och ibland duschar jag varje dag. Jag för inte statistik.

Duschar olika länge beroende på om jag har en tid att passa eller ej. 10 min om det är en morgon innan jobbet, men kan säkert stå i 30-40 minuter om jag bara chillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär varje/varannan dag och ca 15 minuter beror på hur mycket tid jag har på mig, men annars så är det nog en av de ställen som jag tänker bäst på och vad är bättre än en varm dusch en tidig morgon? [bigsmile]


   
SvaraCitera