Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta byter ni kalsonger/trosor?


Ämnesstartare

En kompis till mig byter bara trosor varannan dag. Asäckligt tycker jag


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Varje dag, tycker annat är äckligt


   
SvaraCitera

Byter säkert 2-3 gånger om dagen, osäker på varför... Farsan som har hand om tvätteriet i huset blir tokig på mig, ohwell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje dag så klary


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missmist: Varje dag (Du röstade på detta alternativ)

Om möjligheten finns.


   
SvaraCitera
Paseo

varför byter ni män varje dag det fattar inte jag. 

vi flickor är tvungna att byta varje dag pga flytningar o menstrationer å såntdärnt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: varför byter ni män varje dag det fattar inte jag.

Pungsvett/rövsvett?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje dag pga hygienska skäl. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missmist:
En kompis till mig byter bara trosor varannan dag. Asäckligt tycker jag

Klart man byter varje dag, ibland två ggr per 24h.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
varför byter ni män varje dag det fattar inte jag. 

vi flickor är tvungna att byta varje dag pga flytningar o menstrationer å såntdärnt. 

vat

Ont varje dag pga alltid gjort så och det känns fräschast. Men sedan jag fått känna på hur pass ont och jobbigt man får av svamp så har jag  för att säkerställa att den inte kommer tillbaka ratat trosor ett tag. Otroligt festligt mvh tmi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missmist: Varje dag (Du röstade på detta alternativ)

Fast rockar troslös from time to time.

isola: Men sedan jag fått känna på hur pass ont och jobbigt man får av svamp så har jag  för att säkerställa att den inte kommer tillbaka ratat trosor ett tag. Otroligt festligt mvh tmi

Fast det är ju inte bevisat på något vis att man måste lufta underlivet för att inte få svamp. Vissa täta bindor/trosskydd kan visserligen orsaka svamp men det beror ju på bakterieanssamlingen som kan uppstå i just dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje dag, förhoppningsvis. Ibland kan man ju glömma, de få dagarna jag inte duschar, men jag är bekväm vid att byta varje dag.

Gillar att någon har svarat "vartannat år", tyckte väl det luktade illa på senaste träffen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: varför byter ni män varje dag det fattar inte jag.

Det kommer ju ut både osynliga och synliga saker i underkläderna efter diverse toalettbesök eller aktiviteter, på både killar och tjejer.


   
SvaraCitera

Pungsvet sejer jag bara hehe

Paseo:
varför byter ni män varje dag det fattar inte jag. 

vi flickor är tvungna att byta varje dag pga flytningar o menstrationer å såntdärnt. 


   
SvaraCitera

Varje dag såklart Förvirrad

Med undantag för när man var liten, då man knappt inte förstod varför man inte skulle kunna gå på dagis med pyjamasen på osv.


   
SvaraCitera