Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta får man följa med sin partner?


Ämnesstartare

det brukar lösa sig, vill hon att jag hänger med så gör jag det.


   
SvaraCitera

Behöver aldrig fråga eftersom det är 18 mil mellan mig och min bf, är jag där så följer jag med honom vart han än går förutom till jobbet och tvärtom.


   
SvaraCitera

Man frågar inte sånt. Han säger väl till om han vill ha dej med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

Hur ofta tycker ni att det är okej att fråga sin pojkvän/flickvän om man får hänga med på saker som en utgång /filmkväll med nån kompis /släktträff /middag med vänner till familjen m.m ?

har ni varit sambo i 15 år kan du väl ta o fråga lite oftare tkr jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

Hur ofta tycker ni att det är okej att fråga sin pojkvän/flickvän om man får hänga med på saker som en utgång /filmkväll med nån kompis /släktträff /middag med vänner till familjen m.m ?

Man måste göra saker tillsammans så klart, men det finns ju tillfällen som "par" uppfattas som trista. Jag tycker tex inte att det är kul att festa med min kille. Sen har vi var sitt kompisgäng med i.o.m att han är ett år äldre. Har man bara gemensamma polare blir det så jobbigt om det skiter sig eller man behöver snacka med nån annan än sin partner. Tror det är bäst om man har ett socialt liv även utan sin partner, är man för beroende av varandra mår man inte bra.

majan:

Och hur ofta tycker ni att man som pojkvän/flickvän "borde" fråga om ens parter vill följa med på sånna saker?

"Hur ofta".. Frågar när jag vill ha med honom, helt enkelt. Vill jag inte ha med honom frågar jag inte [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Så djävla sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera