Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta lyssnar du på BD, nu för tiden?


Ämnesstartare

thl*kt N.:

@1:23
@1:59

e d du?Förvånad


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

e d du?Förvånad

vilken av dom? nä tycker de ser roliga ut


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

vilken av dom? nä tycker de ser roliga ut

Äckliga avskum!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

vilken av dom? nä tycker de ser roliga ut

ah!


   
SvaraCitera

varje dag typ? 


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: När Shorelines spelas som sista låt på klubben!!!!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Man kan ju inte vara 17 hela tiden, vilket kanske är lite synd.

1. jo, det kan man.
2. dags att du inser att man inte behöver va' 17 för att lyssna regelbundet på bd!


   
SvaraCitera
mens
 mens

har nog bara hört shoreline. fast det var nog inte de som spelade, när jag tänker efter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: 2. dags att du inser att man inte behöver va' 17 för att lyssna regelbundet på bd!

Ha inte yrkat på det heller, jööö


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ha inte yrkat på det heller, jööö

lät nästan som så... men ok. du motiverade mig till avatarbyte. måste hålla bdpopen vid liv här.


   
SvaraCitera

hur kan man lyssna på BD "regelbundet"? visst, det är ju en religiös ritual och på så vis regelbunden, men enligt sin egen mytologi så går den ju ut på att vara underkastad känslokaosets autenticitet vilket väl är motsatsen till regelbundenhet. inser man att det i själva verket sker under genom estetik strikt kontrollerade former så har väl förtrollningen upplösts?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Har ingen aning om vad du pratar om

Någon som vill förklara vem broder daniel är?


   
SvaraCitera

thl*kt N.:
hur kan man lyssna på BD "regelbundet"? visst, det är ju en religiös ritual och på så vis regelbunden, men enligt sin egen mytologi så går den ju ut på att vara underkastad känslokaosets autenticitet vilket väl är motsatsen till regelbundenhet. inser man att det är regelbundet så har väl förtrollningen upplösts?

det går alltid att köra lite work eller only life i know på morgonen för att känna en gemenskap i det vardagliga föraktet.

var väl mer av en religiös grej för mig förr än vad det är nu. nu är det mer en stabil sentimentalitet. + försöker lära mig lemon på gitarr, vilket fan kräver att man kommer i stämning.


   
SvaraCitera

thl*kt N.:
hur kan man lyssna på BD "regelbundet"? visst, det är ju en religiös ritual och på så vis regelbunden, men enligt sin egen mytologi så går den ju ut på att vara underkastad känslokaosets autenticitet vilket väl är motsatsen till regelbundenhet. inser man att det i själva verket sker under genom estetik strikt kontrollerade former så har väl förtrollningen upplösts?

allt är en religiös ritual när man transcenderat vardagen.


   
SvaraCitera

Alternativ sex.

Har ingen aning om vad du pratar om!!!!


   
SvaraCitera