Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta runkar ni, och hur?


Ämnesstartare

Ja min fråga e då hur ofta ni runkar/onanerar och hur. När jag menar hur tänker jag t.ex. att om ni kollar på porr samtidigt. Ställer den här frågan för att jag älskar att prata om snusk o sånt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Illeiller:
Ja min fråga e då hur ofta ni runkar/onanerar och hur. När jag menar hur tänker jag t.ex. att om ni kollar på porr samtidigt. Ställer den här frågan för att jag älskar att prata om snusk o sånt.

med brännässlor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

med brännässlor

Vad trevligt! Är det inte lite "obehagligt"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem behöver porr när man har bestgore.com


   
SvaraCitera

Illeiller:
Ja min fråga e då hur ofta ni runkar/onanerar och hur.

Med fötterna såklart hur skulle man annars göra!?


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Illeiller:
Ja min fråga e då hur ofta ni runkar/onanerar och hur. När jag menar hur tänker jag t.ex. att om ni kollar på porr samtidigt. Ställer den här frågan för att jag älskar att prata om snusk o sånt.

Beror lite på hur jag mår. Kan variera mellan en gång var tredje dag och 2-3 gånger dag...
Och jag gör det med att dra förhuden fram och tillbaks. Ibland om jag vill lyxa till det rejält brukar jag även använda nån typ av dildo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Illeiller:

Vad trevligt! Är det inte lite "obehagligt"?

haha skämtade lite där xD


   
SvaraCitera
evene

SAAB:

Beror lite på hur jag mår. Kan variera mellan en gång var tredje dag och 2-3 gånger dag...
Och jag gör det med att dra förhuden fram och tillbaks. Ibland om jag vill lyxa till det rejält brukar jag även använda nån typ av dildo

Dra framhuden fram och tillbaks? Aldrig hört talas om, låter mycket märkligt


   
SvaraCitera