Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta träffas ni?


Ämnesstartare

Hur ofta träffar du din pojk/flickvän? Hur långt ifrån varandra bor ni..om ni bor i samma stad/by så behöver ni ju inte skriva avståndet..

Vad brukar ni hitta på för något..


   
Citera

henke4545:

Hur ofta träffar du din pojk/flickvän?

sisådär varje helg + lov.

henke4545:

Hur långt ifrån varandra bor ni?

sisådär tre timmar med buss, några mil är det.


   
SvaraCitera

Nintendo:

sisådär tre timmar med buss, några mil är det.

drygt,åk till mig med buss!jag är ensam nu[sad]behöver nån att krama på och kolla på film med.[sad]


   
SvaraCitera

Tözen:

åk till mig med buss!

tar evigheter [no-no]

Tözen:

jag är ensam nu[sad]behöver nån att krama på och kolla på film med.[sad]

Om du betalar så kan jag vecka 44 [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

drygt,åk till mig med buss!jag är ensam nu[sad]behöver nån att krama på och kolla på film med.[sad]

Me want!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1-3 ggr per vecka. Vi bor i samma stad.
Prata, laga mat, äta/fika på stan, gå på ikea, spela instrument, umgås med gemensama vänner, spela spel med familjen, diskutera viktiga frågor, ta promenader, spela/sjunga tillsammans i kyrkan, shoppa, åka på sommarläger, åka och hälsa på min familj som bor långt bort, gått på bio ett par gånger, bowla, bada, se på när han spelar på konserter eller musikal eller sjunger, se på film, sitta vid ett mysigt litet bord och äta choklad eller nåt annat, planera framtiden.
Sen brukar vi snacka i telefon varje kväll.

Du då? (Antar att du har någon också eftersom du frågar.)


   
SvaraCitera

Nintendo:

Om du betalar så kan jag vecka 44

döh,jag har inget höstlov,sug på den du![sad]

Robbin:

Me want!

hej newbie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

hej newbie

What? [sad]


   
SvaraCitera

Robbin:

What?

har aldrig sett dig på forumet[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

har aldrig sett dig på forumet[tard]

Har funnits här bra mycket längre än dig [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inreeld:

Du då? (Antar att du har någon också eftersom du frågar.)

Skrev mest tråden för att kolla hur det är med andra,, har en tjej på G men vet inte riktigt om jag verkligen har tid,kan ju vara roligt o se hur mkt tid man bör avsätta.. Vi bor ca 6 mil från varann..


   
SvaraCitera

henke4545:

Vi bor ca 6 mil från varann..

Det är typ 60 mil mellan mig och min pojkvän, 8h med buss. [zzz]

Vi brukar typ träffas varannan helg, ibland oftare + loven. Och då brukar vi äta (extrema mängder), pussas, sexa, se film, gå promenader, laga mat, prata om framtid, ha våldsamma diskutioner om politik, klappa katter, baka och typ sova.


   
SvaraCitera

Tözen:

döh,jag har inget höstlov,sug på den du![sad]

Det har inte min pojkvän heller [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Vi bor ca 6 mil från varann..

Är det svårt att åka mellan?

Jag och min pojkvän bode jättelångt från varandra för i ett år för lite mer än ett år sedan och då träffades vi väldigt sällan. Bara var tredje helg! Men det var ju bara för att det var så otroligt långt avstånd. Uppsala- Jönköping. Men vi snackade jättemycket i telefonen. och det tog jättemycket tid!

Tid är viktigt för att ett förhållande ska hålla, speciellt i början. Det kan jag säga på en gång. Men det beror ju helt på hur mycket tid du har och hur seriös man är. Och vilka behov just ert förhållande skulle få. Det kan ju vara lite olika från person till person också. Det jobbiga med att bo en bit bort är att man ibland inte kan träffas när man behöver det.


   
SvaraCitera

Robbin:

Har funnits här bra mycket längre än dig

nej,då hade du vetat vem "tözen" är för jag har funnits här sen 2005 fast avreggat imellan och haft olika nicks[rolleyes]

Nintendo:

Det har inte min pojkvän heller

pluggar han?


   
SvaraCitera