Aviseringar
Rensa alla

Hur okej är det att kittla tjejer?


Ämnesstartare

niven:

Helt okej! (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

ALLTID OKEJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Alltså hur okej är det kittla er tjejer egentligen?

Inte så att jag dör av skratt, annars är det mer än okej.


   
SvaraCitera

niven:

Man gör det av kärlek[love]

niven:

Nja, bara om de förtjänar det (Kille)

? [confused]

niven:

Inte alls okej, jobbigt! (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

det är nog det värsta jag vet. jag kan typ hata dig om du kittlar mig mot min vilja, även om det är på skämt. trycker upp skämtet i din röv, that's what i'll do.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är superkittlig! fnittrar av bara tanken[crazy]
brukar bli jagad och kittlad, har jättekul då
dock inge kul om det är utomhus

men säger jag sluta så bör man sluta, blir helt vild om jag blir kittlad. sprattlar som en... fisk
ålar och larvar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Helt okej! (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Nja, bara om de förtjänar det (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

Är skyldig till utövande av straffkittlande[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Antingen kittlar jag dig eller så lappar jag till dig, fitta"

Hon brukar välja att bli kittlad. [smile]


   
SvaraCitera

niven:

Helt okej! (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Är jättekittlig och får obotliga skrattparoxysmer.

Känns gulligt när killar kittlas. Är lite nostalgiskt, som när man var liten och killen som gillade en alltid skulle springa efter och kittla en tills man ramlade ihop i en hög på golvet, aww!


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
[confused] Det är ok om tjejen tycker att det är ok. Om tjejen inte vill, så är det inte ok [confused]

Hur svårt är det att lista ut? [no-no]

Jag brukar kittla en del tjejer så de piper och kiknar av skratt då tar jag saliv från de på handen och luktar på det. Det är upphättsande tycker jag. 


   
SvaraCitera

Jag brukar kittla en del tjejer så de piper att skratt och kiknar då brukar jag ta saliv från de på handen och lukta på det det är upphätsande tycker jag. 

Avregistrerad:
[confused] Det är ok om tjejen tycker att det är ok. Om tjejen inte vill, så är det inte ok [confused]

Hur svårt är det att lista ut? [no-no]

Jag brukar kittla en del tjejer så de piper och kiknar av skratt då tar jag saliv från de på handen och luktar på det. Det är upphättsande tycker jag. 

Avregistrerad:

Jag brukar kittla en del tjejer så de piper av skratt och kiknar då tar jag saliv på handen från de från deras mun och luktar på det. Det ä rupphätsande tycker jag. 


   
SvaraCitera

niven:
Alltså hur okej är det kittla er tjejer egentligen?

Vi killar är ju oftast starkare och därför så får ni tjejer kanske inte så mycket att säga till om. Och detta kanske ni tycker är jobbigt...[smile]

Samtidigt så ger ni ju oss inge annat val när ni tror att ni kan bestämma över oss![wink]

Du som blir utsatt för att bli kittlad ofta kan jag väl försöka muntra upp med att man endast kittlar personer man tycker om. Man gör det av kärlek[love]

Har själv aldrig kittlat en tjej som blivit sur över det... bara busigare[bigsmile]

Jag brukar kittla tjejer så de piper av skratt och kiknar då brukar jag ta saliv från de på handen och luktar på det då blir jag upphätsad. 


   
SvaraCitera

niven:
Alltså hur okej är det kittla er tjejer egentligen?

Vi killar är ju oftast starkare och därför så får ni tjejer kanske inte så mycket att säga till om. Och detta kanske ni tycker är jobbigt...[smile]

Samtidigt så ger ni ju oss inge annat val när ni tror att ni kan bestämma över oss![wink]

Du som blir utsatt för att bli kittlad ofta kan jag väl försöka muntra upp med att man endast kittlar personer man tycker om. Man gör det av kärlek[love]

Har själv aldrig kittlat en tjej som blivit sur över det... bara busigare[bigsmile]

Jag brukar kittla tjejer så de piper av skratt och kiknar då brukar jag ta saliv från de på handen och luktar på det då blir jag upphätsad. 

Avregistrerad:
[confused] Det är ok om tjejen tycker att det är ok. Om tjejen inte vill, så är det inte ok [confused]

Hur svårt är det att lista ut? [no-no]Jag brukar kittla vissa tjejer så de piper av skratt så de kiknar sedan tar jag saliv från de på handen och luktar på det. Det tycker jag är upphätsande. 

Avregistrerad:
[confused] Det är ok om tjejen tycker att det är ok. Om tjejen inte vill, så är det inte ok [confused]

Hur svårt är det att lista ut? [no-no]

Jag brukar kittla vissa tjejer så de piper av skratt så de kiknar sedan brukar jag ta saliv från de på handen och lukta på det. Det tycker jag är upphätsande. 


   
SvaraCitera

niven:
Alltså hur okej är det kittla er tjejer egentligen?

Vi killar är ju oftast starkare och därför så får ni tjejer kanske inte så mycket att säga till om. Och detta kanske ni tycker är jobbigt...[smile]

Samtidigt så ger ni ju oss inge annat val när ni tror att ni kan bestämma över oss![wink]

Du som blir utsatt för att bli kittlad ofta kan jag väl försöka muntra upp med att man endast kittlar personer man tycker om. Man gör det av kärlek[love]

Har själv aldrig kittlat en tjej som blivit sur över det... bara busigare[bigsmile]

Jag brukar kittla tjejer så de piper av skratt och kiknar då brukar jag ta saliv från de på handen och luktar på det då blir jag upphätsad. 

Avregistrerad:
[confused] Det är ok om tjejen tycker att det är ok. Om tjejen inte vill, så är det inte ok [confused]

Hur svårt är det att lista ut? [no-no]Jag brukar kittla vissa tjejer så de piper av skratt så de kiknar sedan tar jag saliv från de på handen och luktar på det. Det tycker jag är upphätsande. 

Avregistrerad:
[confused] Det är ok om tjejen tycker att det är ok. Om tjejen inte vill, så är det inte ok [confused]

Hur svårt är det att lista ut? [no-no]

Jag brukar kittla vissa tjejer så de piper av skratt så de kiknar sedan brukar jag ta saliv från de på handen och lukta på det. Det tycker jag är upphätsande. 

honolulu:

? [confused]

det är nog det värsta jag vet. jag kan typ hata dig om du kittlar mig mot min vilja, även om det är på skämt. trycker upp skämtet i din röv, that's what i'll do.

Jag älskar att kittla tjejr så de piper av skratt. 


   
SvaraCitera

niven:
Alltså hur okej är det kittla er tjejer egentligen?

Vi killar är ju oftast starkare och därför så får ni tjejer kanske inte så mycket att säga till om. Och detta kanske ni tycker är jobbigt...[smile]

Samtidigt så ger ni ju oss inge annat val när ni tror att ni kan bestämma över oss![wink]

Du som blir utsatt för att bli kittlad ofta kan jag väl försöka muntra upp med att man endast kittlar personer man tycker om. Man gör det av kärlek[love]

Har själv aldrig kittlat en tjej som blivit sur över det... bara busigare[bigsmile]

Jag brukar kittla tjejer så de piper av skratt och kiknar då brukar jag ta saliv från de på handen och luktar på det då blir jag upphätsad. 

Avregistrerad:
[confused] Det är ok om tjejen tycker att det är ok. Om tjejen inte vill, så är det inte ok [confused]

Hur svårt är det att lista ut? [no-no]Jag brukar kittla vissa tjejer så de piper av skratt så de kiknar sedan tar jag saliv från de på handen och luktar på det. Det tycker jag är upphätsande. 

niven:

Fast det är roligt att skratta[wink]

...

Nej men jag förstår vad du menar. [smile]

Jag tycker det är underbart att kittla tjejer så de piper av skratt. och sedan lukta på deras saliv. 


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
[confused] Det är ok om tjejen tycker att det är ok. Om tjejen inte vill, så är det inte ok [confused]

Hur svårt är det att lista ut? [no-no]

Jag brukar kittla en del tjejer så de piper av skratt och kiknar sedan tar jag deras saliv på handen och luktar på det. då blir jag upphätsad. 


   
SvaraCitera