Aviseringar
Rensa alla

hur orkar ni killar leva när ni klipper naglarna


Ämnesstartare

lr tjejer som ej nagelfilar.
jag ittar ej min glasfil. o jag klippte naglarna. nu e de helt vassa o vidriga. bara jag som klipper snett ?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skulle jag ta på mig strumpbyxor så skulle de gå sönder av naglarna. obehagligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska testa använda kattens klösbräda


   
SvaraCitera

brukar ej orka fila pga hatar ljudet/hur det känns

har dock haft några år på mig att öva upp mina skillz, så brukar ej va några problem med vassa naglar [cool]


   
SvaraCitera

Hahaha åh vilken underbart rolig tråd. Vill bara tacka dig för du gjorde min kväll lite gladare! Har absolut inget att tillföra här men tack! Ditt sätt o skriva e kuligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klipper och filar fint så inget är vasst. Utom när jag rivs. Alla människor med långa tånaglar måste tyvärr avlivas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de kan med fördel nötas ner mot ett par jeans eller så. att faktiskt fila dem är obehagligt.


   
SvaraCitera
Bakric

Klipper alltid så långt in det går. Därav skyddar mina fingertoppar omgivningen från mina temporärt vassa naglar [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Klipper alltid så långt in det går.

aah så ska man göra [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Klipper alltid så långt in det går. Därav skyddar mina fingertoppar omgivningen från mina temporärt vassa naglar [bigsmile]

Se upp för nageltrång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

biter/river bort dom. äckligt jaa men d är en ovana jag haft sen jag jag var liten


   
SvaraCitera
Bakric

Nachac:

Se upp för nageltrång.

Har bara risk för det på stortårna och dom blir jämt inflammerade [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man biter ner sina naglar, tills det är i princip omöjligt att lyckas riva något med dom [cute]


   
SvaraCitera