Aviseringar
Rensa alla

Hur pass bra kan du kontrollera dina känslor?


Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Ibland/rätt så bra (Du röstade på detta alternativ)

Har klena nerver men är ganska stark i övrigt.


   
SvaraCitera
KSENIA

HAR INGA KÄNSLOR ATT KONTROLLERA YEAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Bra utåt men inte inåt (Du röstade på detta alternativ)

visar inga känslor(som jag anser kan skada mej) alls utåt, innan för pannbenet är det oftast chaos dock.


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Inte så bra (Du röstade på detta alternativ)

Kvinna ---> PMS [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

I am a terminator (Du röstade på detta alternativ)

Typ. Det ska vara riktigt allvarliga saker, typ som om min mamma dog, för att jag inte ska kunna hålla det inom mig. Är jättedålig på att prata om saker. Tänker igenom dem i mitt huvud, eller förtränger dem om de är för jobbiga för att bearbeta. Tror dock att det är ett väldigt dåligt sätt att hantera jobbiga grejer som bara skadar mig själv. Önskar att jag var bättre på att öppna upp mig med sånt. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Bra utåt men inte inåt (Du röstade på detta alternativ)

utåt kan jag blockera mina känslor helt om jag vill, men inåt blir de kaos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Inte så bra (Du röstade på detta alternativ)

Speciellt under diskussioner eller där jag pratar med någon som sårat mig. Senast idag så typ höjde jag rösten och sa "DU VAR ETT RÖVHÅL" och så försöker jag rädda det hela med "men det var jag med...".

Har dåligt impulshandlande under sex, eller ja, innan sex. Blir flummig i huvudet och dålig på att skydda mig vilket leder till mycket besvär efteråt (har dödens döds-oro för könssjukdomar eller att bli gravid), önskar att jag vore bättre på det.

Annars så tänker jag ofta rätt mycket innan jag talar med folk som jag inte står nära i och med min vilja att leva som jag lär, ungefär. Men som sagt, med folk som står mig nära blåser jag upp och kan bli skrikig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Bra utåt men inte inåt (Du röstade på detta alternativ)

Är en jävel på att dölja känslor för folk jag inte känner, min närmsta vän brukar dock säga att det syns rätt tydligt i mina ögon när jag antingen är ledsen eller arg. Känns ibland att jag spelar en roll där det inte är tillåtet att vara känslig.
Inombords är det oftast kaos, mitt egna lilla helvete.

Edit: När jag bråkat med min expojkvän eller om jag blivit ledsen över något så visar jag det. Gråter rätt mycket, skriker inte ofta. Men för honom har jag alltid kunnat visa känslor.

Kan gråta som en bebis eller vara arg som en geting precis innan jobbet och ändå komma dit med ett leende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är som en tjej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför "im a terminator" ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej nu fattar jag! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

okej nu fattar jag!

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Ibland/rätt så bra (Du röstade på detta alternativ)

Jag kan tygla dom tillräckligt bra för att hålla mig över vattenytan.


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Ibland/rätt så bra (Du röstade på detta alternativ)

Känslomässigt störd men sexuellt är de no probs. Gör inget som inte känns rätt[no-no]


   
SvaraCitera