Aviseringar
Rensa alla

Hur påverkar IT samhället?


Ämnesstartare

Hur har IT påverkat samhället? Både positiva och negativa saker.
Och hur kommer det att vara i framtiden?
Låt inte fantasin begränsa er! Överdriv gärna


   
Citera
Ämnesstartare

Än viktigare, hur påverkar ET samhället?

Image


   
SvaraCitera

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Än viktigare, hur påverkar ET samhället?

Han ger folk en helt vanställd bild av mannen och sätter alldeles för höga krav på mannens fingrar. Det är faktiskt inget att skoja om, jag känner en som tog självmord efter en lång depression för att han inte klarat att leva upp till idealen som ställs av media...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Det är faktiskt inget att skoja om, jag känner en som tog självmord efter en lång depression för att han inte klarat att leva upp till idealen som ställs av media...

Nej, jag förstår precis. Jag har ändå rätt långa fingrar, men när jag alltid jämförs med ET så är det klart att jag känner mig otillräcklig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Nej, jag förstår precis. Jag har ändå rätt långa fingrar, men när jag alltid jämförs med ET så är det klart att jag känner mig otillräcklig. [sad]

Det är helt sjukt att inte samhället ingriper och gör något, hur många ska behöva sätta livet till innan vi ser en förändring?

Jag ska starta ett parti som heter Maskulinistiskt Initiativ och vi ska tillsammans krossa denna matriarkaliska samhällsstruktur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Jag ska starta ett parti som heter Maskulinistiskt Initiativ och vi ska tillsammans krossa denna matriarkaliska samhällsstruktur!

Manlig Makt tycker jag låter mycket bättre. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Manlig Makt tycker jag låter mycket bättre. [no-no]

Ja fyfan, KUK POWER!


   
SvaraCitera

Nevon:

Än viktigare, hur påverkar ET samhället?

Negativt!
Min kompis som har en kompis som har en kusin som har en fiende som har en kompis som har en brorsa har en kompis som dog när han skulle operera sitt ansikte till ett ET-ansikte! RIP! [cry]


   
SvaraCitera
skogis

Preee:

Hur har IT påverkat samhället? Både positiva och negativa saker.
Och hur kommer det att vara i framtiden?
Låt inte fantasin begränsa er! Överdriv gärna

Försök själv att leva utan internet och mobilen. Det går fan inte, hur gör man?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den har dödat skivförsäljningar, det är dåligt.
Den har gjort många människor överviktiga och i jävligt dålig form, det är dåligt.
Men i övrigt är det mestadels bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera