Aviseringar
Rensa alla

HUR POSTAR MAN EN YOUTUBE VIDEO???


Ämnesstartare

SÄG, BÖRJAR BLI DESPERAT. [tard]


   
Citera

ba skriver länken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ba skriver länken

jag vet, men vill ha det inbändat, inte som en länk som länkar till Youtube. [cute]


   
SvaraCitera

Slashy:

SÄG, BÖRJAR BLI DESPERAT. [tard]

ja me [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha du försökte posta en fjortisvideo! Är det det du försöker göra fortfarande? 😀


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Slashy:

jag vet, men vill ha det inbändat, inte som en länk som länkar till Youtube. [cute]

MEN SKRIV BARA LÄNKEN I INLÄGGET SÅ FÖRVANDLAS DET AUTOMATISKT TILL EN VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting:

hahaha du försökte posta en fjortisvideo! Är det det du försöker göra fortfarande? 😀

ja. [blush]


   
SvaraCitera

DET FUNKADE!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Angelize:

MEN SKRIV BARA LÄNKEN I INLÄGGET SÅ FÖRVANDLAS DET AUTOMATISKT TILL EN VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Angelize:

MEN SKRIV BARA LÄNKEN I INLÄGGET SÅ FÖRVANDLAS DET AUTOMATISKT TILL EN VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Angelize:

MEN SKRIV BARA LÄNKEN I INLÄGGET SÅ FÖRVANDLAS DET AUTOMATISKT TILL EN VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Angelize:

MEN SKRIV BARA LÄNKEN I INLÄGGET SÅ FÖRVANDLAS DET AUTOMATISKT TILL EN VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

ja. [blush]

haha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

MEN SKRIV BARA LÄNKEN I INLÄGGET SÅ FÖRVANDLAS DET AUTOMATISKT TILL EN VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Image

funkade iaf inte för mig sist, var bara en enkel länk, ska pröva igen.


   
SvaraCitera

Slashy:

funkade iaf inte för mig sist, var bara en enkel länk, ska pröva igen.

du gjorde fel genom att posta med koder, posta bara http:// inge jävla grejs runtomkring akey???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

du gjorde fel genom att posta med koder, posta bara http:// inge jävla grejs runtomkring akey???

japp, men det var mitt andra försök, men mitt första var att "infoga länk" fast nu postade jag bara länken.

Image

jag lyckades, problemet löst. [cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera