Aviseringar
Rensa alla

Hur presterar du i promenad?


Smilen
Ämnesstartare

Hur brukar du promenera. Är du strikt eller är du snäll mot dig själv? Får man ökat självförtroende efter en promenad?


   
Citera

Öhh va? Vaddå hur? Jag går?


   
SvaraCitera

Jag är strikt mot mig själv! Kanske snäll någon gång när jag blir trött, (vilket jag typ nästan aldrig blir) :3


   
SvaraCitera

Smilen: Hur brukar du promenera.

?*


   
SvaraCitera
Roloch

Jag går bara för att få vara ensam ibland eller om jag går med en kompis för att prata! Tar inte promenaderna som motion! 


   
SvaraCitera

Smilen:
Hur brukar du promenera. 

Går på händerna. 


   
SvaraCitera

Sällan, men långt som fan de fåtal gånger det inträffat per år. Tillräckligt långt för att jag skall ha ont i hela kroppen dagen efter... Och massa blåsor på fötterna iuuhuhu


   
SvaraCitera

Går lite lagom stressat sådär som stockholmare gör, tills jag kommer på mig själv och börjar söla fram i lite mer i lagom takt. 


   
SvaraCitera

hönzgoggel:
Går lite lagom stressat sådär som stockholmare gör, tills jag kommer på mig själv och börjar söla fram i lite mer i lagom takt. 

Förstår inte varför alla stockholmare är sjukt stressade, när jag var där knuffade alla på varandra Förvirrad


   
SvaraCitera

SKORPIONEN: Förstår inte varför alla stockholmare är sjukt stressade, när jag var där knuffade alla på varandra

Mmm det suger. Otrevliga är vi också. Tumme ned


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Mmm det suger. Otrevliga är vi också. Tumme ned

Nä många hjälpte oss när vi gick vilse Tumme upp


   
SvaraCitera

SKORPIONEN: Nä många hjälpte oss när vi gick vilse

Finns ju undantag Blink


   
SvaraCitera

well ja går ju mellan hemmet o bussen, centralstationen o gymmet när jag ska träna. ngt iaf


   
SvaraCitera

Enda jag promenerar är när jag går till och från jobb (om det inte spöregnar) 

Brukar gå ganska sakta pga. vill ju inte bli svettig och jävligt innan jobbet. Tar totalt ca 80min dit och hem. 


   
SvaraCitera
b1son

går promenader för att rensa huvet eller slippa plugga eller dylikt. men har blivit mer sällan sen jag flyttade till större stad o tkr d lite obehagligare att gå långt sent på kvällen mvh bonde


   
SvaraCitera