Aviseringar
Rensa alla

Hur rädd är ni flickor över att få TSS?


Ämnesstartare

pffft, säkert bara något som nån kvinna hittat på för att ni ska få bli extra ompysslade[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

pffft, säkert bara något som nån kvinna hittat på för att ni ska få bli extra ompysslade

Kvinnorna som dog för det gick in för grejen som tusan då! [sad]


   
SvaraCitera
Paseo

LIIIVRÄDD!!
Jag följer alla råd som medföljer förpackningarna mkt mkt noga. Köper alltid apotekets tamponger. Ser jag att de smular så slänger jag de ba. Är jädrans noga när jag tvättar händerna.
Skulle inte klara av att få en sån diagnos [sad][sad]
Intressant tråd du gjort outro!!!


   
SvaraCitera

MENSKOPP


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

fast nej, jag är inte särskilt rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte alls pga. osannolikt att drabbas. Var väl mer på tapeten på 70-talet(?) när det fanns högabsorberande tamponger som skulle sitta i länge.

... Fast absolut, det kan hända och det är bra att folk är medvetna om att det finns. Tror inte folk i allmänhet vet vilken fantastisk miljö tampong + blod + vagina är för bakterier, så om man aldrig hört talats om TSS kanske man tänker typ "lite smuts har ingen dött av" och låter den ligga inne 8+ timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

inte alls faktiskt.

Var när jag började, men nu har jag insett att man klarar sig om man bara är förnuftig.


   
SvaraCitera


osannolikt
och jag använder inte tampong
menskopp!!!
bindor!!!

Outro:

Men ändå. Det KAN hända. Och då kan man dö. Asläskigt. [mad]

fast det finns mer sannolika sätt att förvärva sig ond bråd död på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Brukar typ flippa varje gång jag har mens.

jag med!!

Paseo:

Är jädrans noga när jag tvättar händerna.

Paseo:

Ser jag att de smular så slänger jag de ba.

+1
fast är snål också.. köper ofta dessa
http://www.tamponsforfree.se/Home.aspx

tror att det var någon dold kostnad där på typ 15 spänn men ändå nästan gratis. köpte ob innan. vill ha menskopp men har för känsligt urinrör och då skall man ej ha sådan säger deras hemsida :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byter alltid efter högst typ sex timmar också. Ibland mindre.


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

nästan gratis

åh [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Man kan bli påkörd av en lastbil också när man går över gatan .

ähum, risken är väl större att en vanlig civil bilist kör på dej än en yrkeschaufför[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ähum, risken är väl större att en vanlig civil bilist kör på dej än en yrkeschaufför

Mm, men frågan är, är det större risk att just en lastbil kör på dig än att du drabbas av TSS? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Mm, men frågan är, är det större risk att just en lastbil kör på dig än att du drabbas av TSS?

ah sant![surprised] jätteliten, åh va dum ja känner mej nu[blush]


   
SvaraCitera