Aviseringar
Rensa alla

Hur raggar man på UM?


Ämnesstartare

Med den här tråden i åtanke: hur raggar man på UM? Finns det några speciella knep som är extra användbara? Säg att jag vill få omkull isola, till exempel... hur går jag till väga rent praktiskt? Börjar jag med att stalka henne i själva forumet, eller är gästbok eller PM att föredra? Hur vet jag när det är dags att spamma hennes PM-låda med hårdporrbilder och kärleksbetygelser?

Brainstorma på, UM! Jag vet att ni kan!

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Just isola är lättast på forumet - faktiskt enbart lvl 1 på henne.
Du behöver inte ens fråga, det kommer bara ske.

De andra är lite svårare. Men jag rekommenderar gamefaqs för bra walkthroughs,


   
SvaraCitera
Acuve

hugrmunr:

PM att föredra


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Finns det ens par på um?


   
SvaraCitera
Åtta

hugrmunr:

Säg att jag vill få omkull isola, till exempel

Dåligt exempel. Tror att hon är svårraggad.

Ta någon lite mer random eller någon lite mer svagsint och uppmärksamhetskrävande (tänker inte nämna några namn, men jag kan komma på en handfull på rak arm). Sedan är det bara att ge människan lite uppmärksamhet, var rolig på ett aningen nonchalant sätt = profit!

Efter initial kontakt rekommenderar jag PM, för att sedan övergå till direktchattande och slutligen telefonkontakt.

Hårdporrbilderna skulle jag råda att du sparar till efter du fått ut vad du vill från henne - som en liten fin gest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du lägger upp någon random snubbes bräda som avatar, cashing.


   
SvaraCitera
Åtta

PixPoxy:

Finns det ens par på um?

Jag och Capture bor tillsammans. Har varit tillsammans i två år nu.

Uppenbar och Gryphon, Lampan och Mario, samt Nintendo och Tobbish bor också tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. ruska fram var hon bor
2. kidnappa henne
3. ??????
4. PROFIT!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alternativt så hittar du någon svag stackare i skönhets delen och överöser henne med komplimanger.


   
SvaraCitera

CitronSoppa:

1. ruska fram var hon bor
2. kidnappa henne
3. ??????
4. PROFIT!!!

funkar en när ja pröva


   
SvaraCitera
Åtta

Redbulls:

Alternativt så hittar du någon svag stackare i skönhets delen och överöser henne med komplimanger.

Bra tänkt, men fel forumdel. Det är i ÄS-forumet du ska leta. Det är där tjejerna med dålig självkänsla håller till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Bra tänkt, men fel forumdel. Det är i ÄS-forumet du ska leta. Det är där tjejerna med dålig självkänsla håller till.

Det är sant[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

funkar en när ja pröva

men gör du då det i rätt ordning? [confused]
funkar alltid för mig..


   
SvaraCitera

aristoteles:


   
SvaraCitera