Aviseringar
Rensa alla

Hur raggar man?


Ämnesstartare

Så, nu ber jag lite srzly om hjälp här. Har haft flickvän i ett drygt år, innan det hade jag flickvän i 16 månader, och generellt så har jag inte raggat/stött på någon direkt på nästan tre år.
Jag umgås mest med typ... Hippies, esteter, och till viss del gotare. Bland dessa brukar jag fungera hyffsat socialt. Bland "vanligt folk" brukar de flesta tycka att jag är jobbig.

Så lite tips. Vem ska man prata med och vad ska man säga? Jag vet att jag brukar prata för mycket, är dålig på att visa sexuellt intresse (jag är alla tjejers "kompis", typ) och är inte direkt het. Så generella pointers?

Och jag kommer bajsa på alla som svarar på elaka/dumma sätt :@

(Oj, fyfan, jag ber UM om hjälp i relationsrelaterade problem. I must be desperate)

BTW så äger "Play Dead" med combichrist.


   
Citera

Hur fan raggar man egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte, men säg till om du kommer på. [wink]

Fast största frågan är väl snarare "hur orkar man?" :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min bror är jävligt bra på det, nästan något av en pick up artist [tard]


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

"hur orkar man?"

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är lite ig på allt umgås knappt med någon, hatar alla tjejer i min klass och går aldrig utanför min dörr så kan inte hjälpa[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir inte ens kompis med tjejer längre ;c

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jo, fejkcitera Talrik, han ger dej en massa tips som för vanliga människor säkerligen kommer låta för dumma för att genomföras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jo, fejkcitera Talrik, han ger dej en massa tips som för vanliga människor säkerligen kommer låta för dumma för att genomföras.

Men Talrik är jävligt snygg, och kan spela på det. Plus att han är schtekare, om än en trevlig sådan. Han har lite annan målgrupp än mig.

Chickfactor:

är lite ig på allt umgås knappt med någon, hatar alla tjejer i min klass och går aldrig utanför min dörr så kan inte hjälpa[sad]

Men om du är snygg så kan vi ligga ändå [love]

Konsumtionshets:

Fast största frågan är väl snarare "hur orkar man?" :S

Lite det jag känner också. Särskilt som jag vill vara singel. Högern räcker långt till, men oavsett så är det det självbekräftande som står i fokus: Det finns någon som vill ha mig på ett sexuellt plan. Det är väl det jag känt brist på den senaste tiden.

Men visst, det här med ny kvinna varje natt är inte min grej. Vill egentligen bara ha en KK eller någon som är intressant att vara med, och egentligen inte bara på ett sexuellt plan heller.
Någon som jag kan kramas med räcker faktiskt långt, iaf om denna person är någon jag finner intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Men Talrik är jävligt snygg

nat [confused] ajja jag har inga råd iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Men om du är snygg så kan vi ligga ändå

hatar min kropp[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också undrat ett tag. Men sedan så tänkte jag: "Varför ens?". Näst så såg jag orden "Ta det lugnt - det bygger sig" blinka i stora neonbokstäver på himlen, och jag var kär. Dock så visade det sig att jag var en vän bara, som vanligt.

Vi har nog lite av samma problem, jag skulle säga att den generella regeln som gäller allt gäller även det här, Ta det lugnt - det bygger sig. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öhmmm...

You put your right arm in, take your right arm out, put your right arm in, and now then shake it all about. You do the hokey pokey and you turn around, that's what it's all about!


   
SvaraCitera

Stringburka:

Hippies

Snacka om fred och sådant. Sedan är det bara att köra, hippies är riktiga slampor. Det är ett plus om du röker gräs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

är lite ig på allt umgås knappt med någon, hatar alla tjejer i min klass och går aldrig utanför min dörr så kan inte hjälpa

är också en sån


   
SvaraCitera