Aviseringar
Rensa alla

Hur raggar tjejer?


Ämnesstartare

Seriöst det största intresse nån tjej någonsin visat är typ att likea min bild på instagram (det räknas typ inte ens??) så undrar bara hur ni tänker? Skeptisk


   
Citera
Ämnesstartare

kollar i ögonen och tar på den
rör på ögonbrynen ocoh ler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:
Seriöst det största intresse nån tjej någonsin visat är typ att likea min bild på instagram (det räknas typ inte ens??) så undrar bara hur ni tänker? Skeptisk

Det är då jävla "stereotypiserat" att killar ska ragga på tjejer att tjejer har slutat ragga. Imo...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:

Det är då jävla "stereotypiserat" att killar ska ragga på tjejer att tjejer har slutat ragga. Imo...

man kan ju tycka att de borde ha börjat ragga mer när det är mer jämställt och ingen dömer dem för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

man kan ju tycka att de borde ha börjat ragga mer när det är mer jämställt och ingen dömer dem för det

Tyvärr... Det är oss killar som får stöta på gurlzen. Helt OK för mig, men tråkigt kan man ju tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:

Tyvärr... Det är oss killar som får stöta på gurlzen. Helt OK för mig, men tråkigt kan man ju tycka.

Det funkar men hade ju vart gött om det var typ 50/50


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

Det funkar men hade ju vart gött om det var typ 50/50

Sant som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

Det funkar men hade ju vart gött om det var typ 50/50

Sant. Men kan man inte bara göra som man vill, när man vill det? Måste man gå efter typ ett system?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Sant. Men kan man inte bara göra som man vill, när man vill det? Måste man gå efter typ ett system?

Det är så samhället är uppbygt... Tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:

Det är så samhället är uppbygt... Tyvärr

Måste samhället vara där och peta och tycka utan bara sköta "sitt" istället? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen måste väl något alls egentligen. Alla bestämmer själva. Men är osäker varför de gör så typ gillar de när killen tar initiativ eller vågar de inte?  Är ändå rätt snygg och populär och har en del tjejer lol men det har alltid vart jag som tagit initiativet.

Tjohej: Sant. Men kan man inte bara göra som man vill, när man vill det? Måste man gå efter typ ett system?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror nog att det är ganska många tjejer som inte riktigt vet hur de skall göra eftersom det traditionellt har varit killens uppgift att visa intresse. Kanske därför som det även börjar bli vanligare med "raggningskurser" även för tjejer (som tidigare mest har funnits för killar). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer e ingen homogen grupp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
tjejer e ingen homogen grupp

ah exakt därför jag vill se hur olika individer svarar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Tror nog att det är ganska många tjejer som inte riktigt vet hur de skall göra eftersom det traditionellt har varit killens uppgift att visa intresse. Kanske därför som det även börjar bli vanligare med "raggningskurser" även för tjejer (som tidigare mest har funnits för killar). 

Finns raggningskurser?! Shockerad


   
SvaraCitera