Aviseringar
Rensa alla

Hur reagerade ni (tjejer) när ni fick bröst?


de va bläääääääääää va ere däääääääääääär nurå [tard]
Något år senare blev det lite roligare. Och första BH-köpet var jättekul och spännande [cool]. Åkte iväg i smyg med bästisen och tog oss mod och köpte. Smyganvände i många veckor, innan vi bestämde oss för att de va dags att våra mammor insåg att vi var stora nu. Så vi la bhn i respektives tvättkorg. Läskiga dagar. [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

Blev deppig.

är du en tjej?! [chocked]


   
SvaraCitera

getalife:

är du en tjej?! [chocked]

Jag har A-kupor, manboobs. [blush]


   
SvaraCitera

Minns att jag första gången jag blev medveten om det kände jag mig som en mänsklig motsvarighet till en kamel.


   
SvaraCitera

jag blev glad eftersom små flickor är elaka och tycker att man inte är en riktig flicka om man inte har två fettklumpar på framsidan av kroppen. och så trodde jag att alla var pedofiler och tittade på mina knappt synbara bröst, men det är vanligt i den åldern.


   
SvaraCitera

Köpte mig en push-up BH och var lycklig över att jag inte såg mina fötter när jag tittade ner.

Lol. Vidriga barndom.


   
SvaraCitera

alltså, vadå, fick ni fett stora bröst direkt??


   
SvaraCitera

Tänkte inte så mycket på det de mest växte fram och jag tyckte det började se fult och oattraktivt ut utan bh när jag hade tröja på mig. Sa det till mamma och hon tyckte inte alls jag behövde men efter om och men gav hon med sig och vi åkte till Lindex hon drog fram AA bhar men insåg snabbt att de inte passade så köpte en A BH. Sen de jag minns mest köptes på ullared och det var en röd betty boop och en marinblå snobben-bh. Haha! Men jag trivdes med dem och har alltid gillat mina bröst typ sen när de började växa skitfort (gick från A till C på jättekort tid) och fick bristningar blev det väl mindre kul men stör mig inte så mycket på bristningarna på brösten.


   
SvaraCitera

-Sandra-:

Hur reagerade ni när ni fick bröst?

Tror inte jag reagerade särskilt mycket faktiskt ~ de var liksom bara där.

-Sandra-:

Blev ni glada eller inte?

Inte glad alls, haha. Såg ju förjävligt ut när inga BHar passade ännu!

-Sandra-:

Blev ni behandlade annorlunda av någon?

Tror min lillebrorsa äntligen förstod att jag var en tjej, haha...

-Sandra-:

Hur var det att köpa första bh:n?

Kände mig fett badass!


   
SvaraCitera

Väntar också fortfarande!


   
SvaraCitera

minns inte att jag reagerade öht


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
goliat

tyckte det var asjobbigt att få bröst. hade alltid tighta linnen/toppar på mig och stora hoodies över så att det inte skulle synas. hatade det helt enkelt. ville väl vara barn livet ut [rolleyes]


   
SvaraCitera