Aviseringar
Rensa alla

Hur reagerar ni när ni läser här?


Ämnesstartare

https://www.flashback.org/t2273941

Detta är första gången jag besöker den delen av Flashback. Hur kan de tillåta sådana diskussioner där? Tror ni att diskussioner på exempelvis Flashback leder till att fler pedofiler får för sig att handla otäckt mot barn?


   
Citera

Vad i helvete. Hur är detta tillåtet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket märkligt, faktiskt, tänker att; borde inte agerande pedofiler ha andra sätt att kommunicera med varandra, mindre publika forum? förhoppningsvis/antagligen rör det sig till stor del om fantasier/troll.


   
SvaraCitera

Provocerande: Vad i helvete. Hur är detta tillåtet?

Det bryter ju inte mot någon lag, jag tror inte det skulle vara något problem att skapa en sån tråd här på UM heller. Vilken regel/lag skulle det bryta emot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att inte tala om den här:  https://www.flashback.org/t1633960

Vem sitter ens i sådana tankar!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju helt galet, borde absolut inte vara tillåtet.
Min reaktion då? FörvånadShockeradArg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur hittade du till de trådarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Hur hittade du till de trådarna?

Jag hoovrade över "SEX" och såg att de hade ett eget forum för Pedofili, hebefili och efebofili. Nyfiken som jag var kunde jag inte motstå att klicka mig in där för att se hur sjuka de egentligen är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Hur hittade du till de trådarna?

Bara att hoppa in på pedofili-avdelningen och så är det klart. Bara att du måste vara medlem där för att kunna komma dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Alldeles för ungt för min del. Låter svårpenetrerat också. Men i munnen får man ju alltid in den. Man kan gnida in kuken med hallonsaft och låta ungen slicka av."

dubz+pls+_f4757a27e167ea1f96a48967ba1f40


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne: Detta är första gången jag besöker den delen av Flashback. Hur kan de tillåta sådana diskussioner där? Tror ni att diskussioner på exempelvis Flashback leder till att fler pedofiler får för sig att handla otäckt mot barn?

FB är för yttrandefrihet i den mån den kan existera. Spela sedan roll att pedofiler får en plattform att utveckla och dela med sig av sina perversioner på. Det är ju med inte som yttrandefrihet har baksidor emellanåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte läsa något? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

FB är för yttrandefrihet i den mån den kan existera. Spela sedan roll att pedofiler får en plattform att utveckla och dela med sig av sina perversioner på. Det är ju med inte som yttrandefrihet har baksidor emellanåt.

Antar att de i samma anda har forum där tips om hur våldtäkter skall begås behandlas också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne:

Antar att de i samma anda har forum där tips om hur våldtäkter skall begås behandlas också.

Nej. Det är inte tillåtet att tipsa om hur man begår brott. Men det är inget brott för pedofiler att dela med sig av sina sexuella fantasier.

Tickstart:
kan inte läsa något? :s

Du måste vara medlem för att kunna se pedofilforumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, måste skaffa medlemsskap genast då Rodnar


   
SvaraCitera