Aviseringar
Rensa alla

Hur reagerar ni när ni läser här?


Ämnesstartare

N3794N: ej. Det är inte tillåtet att tipsa om hur man begår brott. Men det är inget brott för pedofiler att dela med sig av sina sexuella fantasier.

Svårt att sätta någon form av gräns mellan vad som är fantasier och ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker inte ens läsa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne:

Svårt att sätta någon form av gräns mellan vad som är fantasier och ej.

Det är ju det moderatorerna är till för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N:

Det är ju det moderatorerna är till för.

De är korrupta hela bunten, säkerligen pedofiler en del utav dem själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne:

De är korrupta hela bunten, säkerligen pedofiler en del utav dem själva.

Och vad grundar du det på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N:

Och vad grundar du det på?

Min vistelse där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är fb, vad förväntar du dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne:

Min vistelse där.

Jag håller inte med. FB står för yttrandefrihet och i den innebär också att låta pedofiler få yttra sina vidrigheter. Har alltid behandlats rättvist av FBs mods.


   
SvaraCitera

Känner ett starkt behov av att mörda de skribenter som uppenbarligen har förgripit sig på barn (om det nu inte rör sig om trollande) och som dessutom inte visar några som helst tecken på samvetskval, empati eller planer på att sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar hur många % som är troll, 90%? Hoppas p.g.a. vet ej hur jag skall orka med att leva i den här sjuka världen annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan lyckligtvis inte komma in på länken men  jag hoppas  att rättsväsendet har infiltratörer där om det är så illa som ni säger. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker denna form av forum uppmuntrar till pedofili. Vet att de "borde få ha någonstans att prata om sina sexuella fantasier" osv men alltså nä... Jag blir bara orolig och rädd. 


   
SvaraCitera

Känner mest att jag vill gråta och bjuda hem ALLA världens barn i dom åldrarna hem till mig på fika. Finner det högst ÄCKLIGT


   
SvaraCitera