Aviseringar
Rensa alla

Hur säger jag det till honom?


edroon

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du kan ju prova med "Jag gillar dig". Tror inte han kommer tänka "Oh noes, hon älskar mig och vill klämma ut min avkomma!!!11". Tror han kommer ta det precis för vad det är, att du gillar honom. [zzz]

Hon kan prova med att säga, jag är ett barn och vågar inte säga att jagf gillar dig.. trött på dessa trådar..


   
SvaraCitera

edroon:

Har du inte träffat killen än så säg inte det, lär känna honom först.

Varför skulle hon inte säga det? De har ju ändå haft kontakt i 3 år, tror hon kan avgöra om hon gillar honom eller inte (jag vet förstås att det är annorlunda IRL, men ändå. Jag och min pojkvän sade till varandra att vi gillade varandra innan vi träffades, och vi gillar varandra fortfarande).


   
SvaraCitera

edroon:

Hon kan prova med att säga, jag är ett barn och vågar inte säga att jagf gillar dig.. trött på dessa trådar..

Äsch, var lite förstående, det är inte alltid lätt att vara kär. [no-no]


   
SvaraCitera
edroon

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Äsch, var lite förstående, det är inte alltid lätt att vara kär. [no-no]

hehe, du har rätt. Förlåt. Men erkänn, är man kär finns det inga gränser [blush]


   
SvaraCitera

edroon:

hehe, du har rätt. Förlåt. Men erkänn, är man kär finns det inga gränser [blush]

Är inte helt säker på vad du menar med det, så jag tänker minsann inte erkänna något sådant. [sad]


   
SvaraCitera
edroon

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är inte helt säker på vad du menar med det, så jag tänker minsann inte erkänna något sådant. [sad]

haha rädd du är


   
SvaraCitera

De är bara en internet pryl, så mycket har du inte att förlora. Fråga om han är sugen på att träffas innan du väljer seriöshetsgrad.?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

Har du inte träffat killen än så säg inte det, lär känna honom först.

Efter att ha chattat väldigt mycket med varandra i tre år tycker jag att vi redan känner varandra väldigt bra, även fast det såklart är en hel annan sak irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

De är bara en internet pryl, så mycket har du inte att förlora.

Bara och bara...för mig betyder det väldigt mycket att ha honom där på msn och kunna prata med honom så nej, det är inte så bara och jo jag har en hel del att förlora!


   
SvaraCitera
edroon

Tulda:

Efter att ha chattat väldigt mycket med varandra i tre år tycker jag att vi redan känner varandra väldigt bra, även fast det såklart är en hel annan sak irl.

Spelar ingen roll hur länge du har chattat med killen. Stor skillnad på verklighet och internet.

Han kan sitta där i dessa tre år och hitta på. Innan du gör något träffa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

Spelar ingen roll hur länge du har chattat med killen. Stor skillnad på verklighet och internet.

Klart det spelar en viss roll...Om man chattat med en kille i tre år och det funkar väldigt bra så är det ju så mkt större chans att det skulle funka irl än om man chattat med en kille i tre år och det är skitdåligt. Och som jag sa, det är såklart en helt annan sak irl, men ändå...

edroon:

Han kan sitta där i dessa tre år och hitta på. Innan du gör något träffa honom.

Ajo det låter ju verkligen troligt!! Skulle han lagt tre års tid åt att bara hitta på en massa skit, knappast troligt om man är lite realistisk!


   
SvaraCitera

Tulda:

Ajo det låter ju verkligen troligt!! Skulle han lagt tre års tid åt att bara hitta på en massa skit, knappast troligt om man är lite realistisk!

Du skulle bli förvånad om du bara visste vad folk har för sig på internet!

Träffa honom bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Du skulle bli förvånad om du bara visste vad folk har för sig på internet!

Haha, nejdu jag vet allt mkt väl vad folk kan ha för sig på internet!


   
SvaraCitera

Tulda:

Haha, nejdu jag vet allt mkt väl vad folk kan ha för sig på internet!

Jaså, det där låter otroligt naivt. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Jaså, det där låter otroligt naivt.

öhm jahap?


   
SvaraCitera