Aviseringar
Rensa alla

hur ser ditt bröllop ut?


Ämnesstartare

honolulu:
Wedding-Image.jpg

sen bränns din klänning

Jag ska gifta mig när det är mörkt... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den ser inte ut alls, för det blir inget.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

JaamenLol: Varför inte? Är du en kille? Xd heheh. Nej men nu får du allt förklara!

För att vitt är en så tråkig färg så de går fetbort bara därför. Tycker inte om klänningar så ser inte riktigt varför jag skulle ha en på mig "bara för att det ska vara så"... min mor kommer döda mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:
Den ser inte ut alls, för det blir inget.

Tråkig du är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

För att vitt är en så tråkig färg så de går fetbort bara därför. Tycker inte om klänningar så ser inte riktigt varför jag skulle ha en på mig "bara för att det ska vara så"... min mor kommer döda mig.

Jag brukar inte heller ha klänningar,  inte så ofta. I seee. Nejdå du får döda henne istället.  🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja oj vad rolia ni är som hånar henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Tråkig du är. 

Ja, då får jag vara det. Hellre det än att leva i indirekt fångenskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol: Biolololääääävyfhkf

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:

Ja, då får jag vara det. Hellre det än att leva i indirekt fångenskap.

Ja, var det. Hoppas du får ett trevligt liv. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

puss

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Ja, var det. Hoppas du får ett trevligt liv. 🙂 

Tack, detsamma Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:

Tack, detsamma Glad

Dankäääshöön. Xd 


   
SvaraCitera
Paseo

jag tror att jag kommer gifta mig väldigt enkelt, kanske bara genom att skriva på ett papper. eller nåt sånt. jag är inte tråkig jag tycker bara att bröllop är så jävla onödigt. å gammalmodigt. har man hittat kärleken så har man å man har inget att bevisa. stora dyra bröllop verkar dessutom övervägande negativt för de flesta även fast de inte fattar det själva. känns som att det inte är äkta kärlek utan som att man bryr sig mer om hur ens bröllop blir än själva förhållandet eftersom man gjort det till en så stor grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
jag tror att jag kommer gifta mig väldigt enkelt, kanske bara genom att skriva på ett papper. eller nåt sånt. jag är inte tråkig jag tycker bara att bröllop är så jävla onödigt. å gammalmodigt. har man hittat kärleken så har man å man har inget att bevisa. stora dyra bröllop verkar dessutom övervägande negativt för de flesta även fast de inte fattar det själva. känns som att det inte är äkta kärlek utan som att man bryr sig mer om hur ens bröllop blir än själva förhållandet eftersom man gjort det till en så stor grej.

Du har nog lite rätt i det du skrev. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hestar utklädda till enhörningar, mantlar, ceremoniel hedersvakt med spjut, bronshorn, grillade vildsvin, fat med olika sorters delikatessdroger, studsmattor, trädkojor, killingar, kattungar, flygekorrar och  orgier i gröngräset. 


   
SvaraCitera